GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 1 Disember 2009

Bulan 12

Sekejap je rasa dah masuk penghujung tahun..makin tua makin berumur..yang meniarap dah mula pandai merangkak..yang merangkap dah mula bertatih.. jalan rebah umpama burung terbang labuh..

Perubahan alam begitu ketara juga..semalam Kuala Pilah digegarkan dengan 3.3 pada skala ritcher..sebelum tu Bukit Tinggi dan Jerantut..meski pun lemah gegaran tapi itulah peringatan..

Masa begitu pantas dirasakan berlalu..siang malam singkat .. Sehati berdansa dah masuk minggu minggu akhir..Program SUBUR dibekukan sementara.. Harapan tuntutan royalti minyak untuk negeri Kelantan tidak diputuskan lagi..Kini tuntutan royalti minyak melarat ke negeri Pahang pula..( negeri kome ni )..

Mulai tahun hadapan harga minyak entah macam mana lah..dengar dengar cerita harga tanpa subsidi..Harga getah ketika ini boleh tahan..( tapi selalu hujan )..

****Bil astro belum bayar lagi rupanya..nanti tak sempat tengok kung Fu Panda..

Read more...

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP