GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 17 Januari 2012

Gambar : Rahsia di sebalik Sarung Tangan Madonna

dailymail.co.uk
Mandonna, superstar sekaligus ikon fesyen kecantikan pada zamannya memang selalu terlihat tampil modis. Namun, di balik keanggunan artis berusia 53 itu, penampilannya tidak pernah lepas dari sarung tangan. Mengapa demikian ?

Aksesoris terlebih sarung tangan memang menjadi 'teman' sejati Maddona. Saat konsert di panggung, gaya sehari-hari hingga di atas karpet merah dirinya setia mengenakan aksesori tersebut.

Terbukti saat menghadiri acara Golden Globe 2012 beberapa waktu lali, dimana dimana ia mengenakan gaun rancangan Reem Acra yang dipadukan dengan sarung tangan hitam kulit dan beberapa aksesoris cantik di tubuh indahnya.

Tidak hanya itu, pada minggu sebelumnya, tepatnya pada acara pemutaran perdana film W.E, Madonna mengenakan gaun hitam dengan sarung tangan yang warnanya disesuaikan dengan warna lipstiknya.

Seperti dipetik Dailymail, Selama beberapa tahun, perempuan bernama lengkap Madonna Louis Ciccone itu melengkapi penampilannya dengan sarung tangan, baik ketika manggung atau di saat santai.

Di usianya yang menginjak 53 tahun, keriput-keriput telah banyak menjalar di tubuh Madonna, termasuk di tangannya. Diet rendah kalori, diet protein dengan macrobiotic, hingga olahraga rutin selama 4 jam per hari tidak mampu menyembunyikan tanda-tanda penuaan di tubuh sang Material Girl.

olahraga yang terlalu keras justru membuat aliran darah di tubuhnya semakin meningkat dan pembuluh darah di bagian tangan dan lengan kian jelas terlihat. Inilah yang membuat Madonna memilih sarung tangan untuk menyembunyikan urat-urat yang menonjol.

Ditambah lagi, saat usia semakin lanjut, lemak di bawah kulit perlahan menghilang dan menghasilkan struktur tulang dan darah yang semakin jelas terlihat.

Nah, sebagian besar wanita menggunakan beragam krim kecantikan hingga operasi untuk menyamarkan tanda-tanda penuaan ini. Namun, bagi pelantun hits Like A Virgin itu, sarung tangan menjadi solusi mudah dan tidak membawa efek sampingan.


* Sumber inilah.com



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP