GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 15 Januari 2012

Saintis namakan lalat Beyonce


SYDNEY: Cerita mengenai Beyonce tidak pernah putus.

Selepas muncul kisah mengenai bayinya, Blue Ivy Carter, isteri Jay Z itu sekali lagi menjadi bahan berita apabila seorang saintis sengaja menggunakan nama selebriti berkenaan untuk menamakan satu spesies lalat.

Ia mungkin satu penghormatan atau boleh juga dianggap penghinaan. Tetapi yang pasti, saintis terbabit, Bryan Lessard berkata, dia tidak bertujuan untuk menghina penyanyi itu.
Menurutnya, lalat itu yang belum ada nama, akhirnya dinamakan Scaptia Beyonceae, kerana kononnya ia banyak persamaan dengan Beyonce.


“Lalat itu mempunyai sejumlah bulu berwarna emas yang cukup lebat di perut. Secara kebetulan, spesies lalat itu ditemui pertama kali pada 1981, sama dengan tahun kelahiran Beyonce,” kata Lessard.

Sama seperti selebriti berkenaan, ciri lalat yang cantik dan unik itu menyebabkan dia dinobatkan sebagai diva lalat, kata Lessard. - Agensi

* Sumber

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP