GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 13 Ogos 2012

Ibu Guru Seksi Ditangkap kerana Tiduri Pelajar Lelaki


Kelly McKenzy Watson Foto: NY Daily News

Seorang guru bimbingan dan penyuluhan (BP) ditangkap karena diduga berhubungan badan dengan satu dari siswa yang dibimbingnya. Demikian diberitakan NY Daily News, Isnin (13/8/2012).

Kelly McKenzy Watson menghadapi tuntutan karena berhubungan seks dengan pelajar laki-laki yang baru berusia 17 tahun.

Watson bertemu siswa pria itu ketika mengajar di New Haven Youth and Family Services di Vista, California, Amerika Serikat (AS). Ini adalah sekolah khusus untuk menangani remaja pria yang memiliki masalah emosional dan kelakuan.

Guru cantik dan seksi berusia 34 tahun ini adalah guru BP di sekolah itu mulai September 2010 hingga Agustus 2011 sebelum akhirnya dimutasi di SMAO ceanside High School, Oceanside, California.

Pihak otoritas percaya jika hubungan ini dimulai setelah Watson dimutasi.

"Mereka bertemu ketika ia masih menjadi guru dan kemudian melanjutkan hubungan ini yang benar-benar tidak pantas dan ilegal," kata letnan polisi Anastasia Smith dari Unit Kejahatan Seks Kepolisian San Diego. Watson masih mengajar di Oceanside meski ia diberi cuti sejak ia ditangkap.

* Sumber tribunnews.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP