GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 23 Julai 2009

Sepagi bersama bahasa yang lorat

Satu ketika dahulu sekitar tahun 1976..Lokasi di Jalan Belengu Halt..

‘Apek berapa orang kita nak naik kereta ke Pekan Sehari ni?’ kata Mail Ponjot kepada Apek kereta sapu

‘Empat orang lah Mail..nanti ramai ramai jadi sardin’ jawab Apek..

‘Yerr lah Empat orang.. tapi sapa’? soal Mail Ponjot

'Lu Gua Mak Lu Bini Gua' kata Apek selamba

Dengan tangkas Mail Ponjot mencekak baju Apek dan berkata dengan marah nya..

‘Hoiii!!! Apek bila pulok Mok koi jadi bini aok’?!!..

‘Aiyaaaa’……jawab Apek

10 Merujuk kepada perkara diatas :

endiem 23 Julai 2009 4:39 PTG  

Kalau ander abah mail ponjot .. mati apek dikerjakan nya.

Webmaster 23 Julai 2009 5:48 PTG  

adoilahhhhh.. berdekoh kawan gelok....

Teja 23 Julai 2009 8:49 PTG  

huhu, lawak sempoiii...

haz ,  24 Julai 2009 9:40 PG  

adeh lagu bru kt c ni leh wt nari poco poco maa ahakz...

Hashim Zabidi 24 Julai 2009 11:04 PTG  

Samalah dengan orang naik bas dari bandar Lipis ke Batu 4 Taman sepakat. Sampai di batu 2, "Sapa-sapa batu dua boleh turun"

Kecoh satu bas...

relevan 25 Julai 2009 8:42 PG  

Betul endiem..jika ader apak nye mail kat situ mau diluku nya terus pala apek te..

Gelok2 jgn aok sampai guling2 yer web..

A'ah teja..sempoiii

Ler haz..ada ka lagu ni ..jom arr poco2..

Lebih kurang yer Pak Hashim..batu 2?..uiks hehehe..

BUJANG SUSAH 25 Julai 2009 12:25 PTG  

wakakkakakaka.... lawaknya....

relevan 25 Julai 2009 6:09 PTG  

Yer ke lawak?..hehehe..tq bujang susah..senang2 kiter melawak lagi..

langkasuke 26 Julai 2009 3:57 PG  

kesian apek tu borak ngn org bengap..

kahkahkah...

relevan 26 Julai 2009 8:08 PTG  

A'ah..tu lah..yg apek tu pun satu hal..ckp terus laju jer..bahasa rojak ke pasar gitu?..ishk..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP