GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 12 April 2010

Ke Lembah kiol ( Lata Meraung )

Bila berlaku sesuatu program didalam daerah maka ramailah yang terlibat.. Banyak agensi terlibat ..baik kerajaan maupun swasta..

Syarikat tempat kawan bekerja pun adakala terlibat juga secara langsung iaitu bahagian pelupusan sampah sarap dan kebersihan kawasan.. Pagi tadi sempat juga kawan menyibuk kekawasan tersebut.. program yang di maksudkan adalah Perkhemahan Pandu Puteri peringkat Sekolah sekolah Menengah negeri Pahang ..bermakna setiap daerah dalam negeri Pahang ini terlibat ..


Kome datang awal pagi lagi .. kebanyakan peserta belum sampai .. Canopi banyak yang telah siap dipasang dari semalam



Sempat juga kawan memandang kepada anak sungai yang terdapat disitu .. dihadapan sedikit lagi tempat bermandi manda jika mau pergi berkelah.. kawasan disini elok terjaga oleh Jabatan Hutan .. JPS dan Majlis Daerah .. Jika INTAN RH nak berkelah disini pun boleh ..

..


.
*** Esok hari akan pergi lagi..

18 Merujuk kepada perkara diatas :

senyummmm 12 April 2010 2:07 PTG  

kat mne lata meraung ni

akuanakpahang 12 April 2010 2:39 PTG  

Salam kawan hari nie dah terlibat dgn geng ini menyediakan nasi bungkus utk pelajar drp SMK Sungai Isap Kuantan. (utk hari nie ajelah)
Hehehe walaupun kawan bukan cikgunya, keknya kerana sama menyibukkan diri dialam siber ini dpt juga tuahnya.

Cikgu berkenaan minta tolong masak..aok kalau nok berkhemah esok bolehlah menempah makanan pulak. Hehehe...

Nerzhul 12 April 2010 2:46 PTG  

lata meraung ni kat jerantut kan, koi tak penoh pegi lagi. best ke situ?

endiem 12 April 2010 3:19 PTG  

Ni jalan nak pergi benta tu ke?

Anuar Abdul Aziz 12 April 2010 3:21 PTG  

tak daya nak meraung kat situ...

maiyah 12 April 2010 4:23 PTG  

mmg sronok lepak tepi sungai..

relevan 12 April 2010 4:31 PTG  

* Lata Meraung tu kat Jerantut lah Senyummm..

* Faiz ..Dulu dulu suka lepak tepi sungai.. kalau suai boley buat terjun tiruk..

* Air tohor situ Pakcik ..nak mancing pergi Sg Salan jalan hala ke Pulau Tawar tu..

* Lor en Yassin tidak tadi boleh kawan numpang sekali..

* Best situ Nerzhul ..bawak awek lagi besh..jangan bawa Pakcik Kordi..

* Betul endiem...pergi hala ke Jln Benta jumpa pusat Serenti dan masuk kiri..terus lah jalan..

* Boleh saja meraung kat situ en Nuar.. bukan ada yang mendengar.. psst..nak main Golf kat situ jom ..

* Tengok air nya saja pun sudah cukup seronok ye Maiyah..

pB 12 April 2010 4:32 PTG  

cantik


sama samalah kita menjaga kebersihan kawasan begini ..

Tanpa Nama ,  12 April 2010 5:05 PTG  

bro! br ni koi lalu nak ke damak, kwn koi kabo la katne smpg lata meraung ni. tp koi x smpt lg nak gi tgk..

tq bro :)

Mazru Majid 12 April 2010 5:14 PTG  

salam..

sampai dah aok yak..nt kome pulok nk ke sana jumpe bang yassin

relevan 12 April 2010 5:33 PTG  

* Kebersihan asas kesempurnaan Iman.. sama sama menjaga kebersihan ye pB..

* Singgah je Intan..tapi nak sampai kat air terjun tu puas juga berjalan kaki..jika bawa bebudak cukup kat kawasan yang disediakan kan oleh Majlis Daerah tu je..

* Baru ni ada geng 4 wheel masuk sana Mazru..

SkreMpes! 12 April 2010 5:43 PTG  

Salah satu tempat (Lata Meraung) keh selalu lawat. Penoh gak gi tido 3-4 org semalam dua.

Tapi, masa tu tak terang macam sekarang nih. skrg kira bersih (dari sampoh+semok) dah dri dulu.

Musim paneh ni la kalau nok pegi, kalau hujan, keruh la air.

senyummmm 12 April 2010 6:00 PTG  

ooo...x prnh g pn.jerantut pn bru g 1x,pdg piol..hehe

zulkbo 12 April 2010 6:57 PTG  

salam bang..
air takat buku lali jer tu
nak mandi kena bawak gayung la
he he..beh la gaya hidup aok
hijau belaka..

blueCITY® 12 April 2010 7:09 PTG  

salam rodong,
naper nama dia lata meraung? ada org meraung ke kat sungai tuh? ekekekek...

Miecyber 13 April 2010 8:55 PG  

Lama dah koi tak pergi ke Lata Meraung..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP