GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 8 Januari 2011

Cadangan untuk pindah pejabat akibat pejabat lama mengalami ketirisan

Tu dia tajuk..ada cadangan dari pihak pengurusan supaya kome pindah pejabat kerana pejabat kome yang lama sekarang ini sering mengalami ketirisan ( bocor ) apabila hujan turun..

Baru baru ini adalah melaporkan kepada tuan punya bangunan yang disewakan ini tapi respon yang diambil macam kura kura sakit perut sedang berjalan..justeru itu kome mengambil alternatif dengan mencari ruang untuk pejabat yang baru..

Kawasan yang sangat startegik..ditengah tengah bandar baru yang sedang pesat membangun..harga sewa sebulan boleh tahan..harap kompeni kome bersetuju dengan cadangan ini..



* Ini ruang pejabat cadangan yang telah kome cari..luas boleh main basikal didalamnya.. tapi kena tambah panel untuk membuat bilik..



* Ini pula ruang belakang..juga luas..sangat sesuai untuk bermain Carom ataupun dart maupun mengulau..



* Dan di tingkat bawah pula ada tempat membeli belah..pusat perniagaan yang terkenal juga..pastinya akan mengundang sedikit permasalahan sebab disini ramai anak anak gadis yang bekerja..maka rodong rodong pekerja tentunya ada yang akan mengaku bujang atau pun kembali bujang..


*** Kawan mungkin tak terlibat dengan perkara yang di bawah ..haha!

15 Merujuk kepada perkara diatas :

akuanakpahang 8 Januari 2011 1:50 PTG  

Salam, mmg luas pejabat baru tu dekat pulak dengan pasaraya yang pasti mmg ramai awek lalu lalang situ mmg kena ngat tu...nak mengetea pun mudah :)

Yunus Badawi 8 Januari 2011 1:51 PTG  

kalau nak buat renovation dan bekalankan perabot opis bolehlah panggil sykt saya. Boleh bagi free quotation hehehe

Yunus Badawi 8 Januari 2011 1:52 PTG  

Sementara belum pindah ni bolehlah tempat tu disewakan utk futsal hahaha

HonEyBuNNy 8 Januari 2011 2:14 PTG  

luas juga tempatnya...;-)

Papa Mifz 8 Januari 2011 4:21 PTG  

kalo mengula kat belakang tu x ke bahaya...senang nak kantoi kan..hehe

cemomoi 8 Januari 2011 4:33 PTG  

lepas ni kurang la aktiviti memblog, manjang kat bawoh je mukanya

Hajar 8 Januari 2011 4:38 PTG  

memg luas ofis..boleh main kejar2 antara bos ngan staf..haha~

kiwi 8 Januari 2011 4:47 PTG  

yg kt bwh 2 lawk je..hihi..ngaku bujang

hans 8 Januari 2011 5:04 PTG  

hahahaha
lepas nih koi senang la cuci mata yer
hehehe

P/S : Saya Akan Merindui Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah

tigasukumaut @ TSM 8 Januari 2011 5:23 PTG  

Post terbaru Wajah 3sukumaut:

http://tigasukumaut.blogspot.com/2011/01/wajah-3sukumaut.html

zulkbo 8 Januari 2011 6:16 PTG  

salam..
patut letak sofa
senang nak mengulor
sawa kenyang petang
he he..

eelobor 8 Januari 2011 6:52 PTG  

nanti jangan lupa roger2 kawan kalu berubah fikiran pasal gambar last tuh, hihihii

Cik SHiNJU 8 Januari 2011 6:59 PTG  

ececece... x terlibat aok..
Pandai pilih lokasi yek :P

bayu timur 8 Januari 2011 8:03 PTG  

ermmm.boleyla aok kerap shopping ble duit da msuk byk nnt..heheheh(^_^)

zai ,  3 Mac 2011 2:21 PTG  

bagus juga tu tapi mesti nak guna lori untuk pindahkan? syarikat saya sediakan perkhidmatan lori dan pembungkusan barang untuk pindah ke mana2 sahaja...call no ini zuwira - 0341088055

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP