GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 20 Februari 2014

Marah disaman, lelaki bawa jentolak halang jalan

INILAH jentolak ditinggalkan lelaki yang berang selepas keretanya disaman di Kilometer 21, Jalan Melawi-Kuala Besut dekat Pasir Puteh, Kelantan kelmarin.

PASIR PUTEH - Gara-gara tidak berpuas hati dengan tindakan polis mengeluarkan saman ke atas cermin gelap kereta Proton Wira dipandunya, seorang lelaki bertindak biadab dengan mengugut, memarahi anggota polis sebelum muncul buat kali kedua dengan memandu jentolak dan meletak kenderaan itu menghalang jalan.
Kejadian pada pukul 11.30 pagi itu berlaku di sekatan jalan raya di Kilometer 21, Jalan Melawi-Kuala Besut di Kampung Kuala Semerak dekat sini kelmarin.
Ketua Polis Daerah Pasir Puteh, Deputi Superintendan Mohd. Kamal Zainal berkata, lelaki berusia 30 tahun itu dikatakan berang selepas kereta Proton Wira dipandunya sebelum itu ditahan dan disaman oleh anggota polis trafik wanita berpangkat Lans Koperal.
KOSMO!

1 Merujuk kepada perkara diatas :

Tanpa Nama ,  20 Februari 2014 pada 7:06 PTG  

Tambah lagi berapa kesalahan tu?

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP