GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 24 Ogos 2011

Megan Fox Hapus Tato Marilyn Monroe


* Megan Fox dengan tato Marilyn Monroe. Foto: famouspeoplewithtattoos.com

TEMPO Interaktif, Aktris Hollywood Megan Fox sudah lama dikenali sebagai wanita penyuka Tato. Banyak bahagian tubuhnya dihiasi tato dengan makna khusus. Salah satunya adalah wajah Marilyn Monroe.

Mantan bintang Transformers ini memutuskan untuk menaruh wajah salah satu simbol seks di lengan bahagian dalam itu kerana dia kagum dengan Monroe. Kini semua itu berbalik 180 derajat.

Fox melihat sosok Monroe sebagai karakter yang negatif. Sebab, saat di puncak kariernya Monroe sempat menderita gangguan kepribadian yang kini dikenal sebagai bipolar.

"Saya tidak ingin memiliki energi negatif seperti itu dalam hidup. Makanya saya menghapusnya," katanya dalam situs The Huffington Post, Selasa, 23 Osos 2011.


Selain menghapus tato yang dahulu sangat dikagumi, Fox pun mulai sedar untuk jalani hidup yang lebih sihat. Ikon Armani Jeans ini merasa dirinya kini terlalu kurus dan harus mengubah pola dietnya yang tidak sihat.

"Hampir satu setengah tahun saya jalani diet vegetarian yang ketat. Saya hanya makan buah-buahan dan sayuran mentah. Tidak pernah memakan roti, gula, dan kopi," ungkap Fox yang mengaku baru saja merombak ulang pola dietnya 4 bulan terakhir.

Fox mengakui, berat badannya turun terlalu drastis sehingga ia memutuskan untuk mengkonsumsi makanan yang lebih banyak sekarang. Selain itu ia juga melakukan olahraga 3 kali dalam seminggu bersama dengan pelatihnya, Harvey Pasternak.

* Sumber tempointeraktif



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP