GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 28 November 2011

Pamer Payudara, Iklan ini mendapat kecaman

infospesial.net
Advertising Standards Authority (ASA) kembali melarang iklan deoderan Lynx beredar di pasaran.

Pasalnya, Iklan deodoran Lynx yang menampilkan model yang glamour Lucy Pinder dianggap merendahkan perempuan dan memperlakukan mereka sebagai objek seks.

Satu internet iklan video menunjukkan model berpakaian, mencuci mobil dan menjilat ais Lolly. Dalam setiap adegan dia mengenakan pakaian yang berbeda dan mengekspos belahan dadanya.

Selain itu, para model tampak menggoda dengan belahan dadanya dalam serangkaian iklan video provokatif. Deodoran ini dibuat oleh produsen multi-national manufacturer, Unilever.

Lynx dipasarkan menggunakan lidah di pipi humor yang menunjukkan bahwa pria yang menggunakan itu langsung menjadi lebih menarik, dengan wanita cantik jatuh di kaki mereka.

*Sumber inilah . com

1 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP