GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 5 Disember 2011

Habuan Mat Afrika



MANTIN: Seorang pelajar perempuan sebuah kolej swasta (gambar) dicekup dalam keadaan separuh bogel bersama teman lelaki warga Nigeria dalam bilik di tingkat lima sebuah apartmen yang disewa dan dikongsi mereka bersama sekumpulan lelaki warga Afrika, awal pagi semalam.

Ketika serbuan jam 4 pagi itu, selain pasangan terbabit, sembilan lagi lelaki warga Nigeria berada dalam rumah berkenaan berpesta arak di ruang tamu kononnya sempena meraikan sambutan hari jadi seorang daripada mereka.

* SOAL SIASAT...penguat kuasa mengambil keterangan gadis terbabit.

Sumber berkata, ketika serbuan penguat kuasa Jabatan Imigresen terpaksa mengetuk pintu bilik penuntut itu yang berkunci dari dalam lebih 30 minit, namun tidak dibuka menyebabkan pintu dipecahkan.

“Sebaik pintu terbuka, seorang perempuan warga tempatan berada di atas tilam dalam keadaan separuh bogel bersama seorang lelaki warga Nigeria yang turut berbogel.

“Apabila disoal siasat, dia (pelajar perempuan) yang berusia 20-an mengaku lelaki Nigeria itu kekasihnya dan mereka rakan sekelas ketika belajar di kolej itu,” katanya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.





4 Merujuk kepada perkara diatas :

shah 5 Disember 2011 pada 11:07 PG  

rosak rosakk,hntr balik la warga nigeria tuh

Tanpa Nama ,  19 Disember 2011 pada 12:34 PG  

Orang Afrika Nigeria banyak penyakit kelamin seperti AIDS, Sifilis, gonorrea, dll. Perempuan tempatan sangat bodoh membiarkan badannya diexplotasi. 3 tahun lalu pernah berlaku kejadian rusuhan kaum di Kolej Lagenda kerana perempuan melayu bebas lakukan hubungan seks dengan Awang Hitam. Kerajaan mesti hentikan kemasukkan warga nigeria.

Tanpa Nama ,  4 Januari 2012 pada 3:12 PTG  

jgn bnarkn owg nigeria msuk k malysia lgi...rsak pmpn mlyu...lgpom diowg mndtgkn mslh jew...

Tanpa Nama ,  4 Februari 2014 pada 4:12 PTG  

perghhhh...... kena balak awang afrika sure terbeliak biji mata awek melayu. terjelirr siall..... huh!

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP