GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 5 Januari 2012

Bilionair maut makan daging kucing beracun



BEIJING: Kematian mengejut seorang bilionair di selatan China mendorong polis menyiasat kemungkinan dia maut akibat memakan daging kucing.

Long Liyuan, 49, mati pada 23 Disember lalu di wilayah Guangdong selepas berkongsi hidangan daging kucing rebus bersama dua lelaki lain ketika makan tengah hari.

Daging kucing rebus adalah menu lazim di selatan China.
Seorang daripada lelaki terbabit, Huang Guang, ditahan pada Jumaat lalu kerana disyaki mencampur racun ke dalam hidangan itu dengan sejenis herba.

Menurut polis, Huang dan Long mempunyai masalah perniagaan sesama mereka sebelum ini.

Huang - bertugas sebagai Timbalan Pengarah Pertanian Bajia di Guangdong - disyaki memasukkan sejenis pokok beracun yang boleh ditemui di hutan China.

Ketiga-tiga mereka jatuh sakit, tetapi Long akhirnya mati kerana dia memakan lebih banyak hidangan berkenaan. Individu ketiga dalam jamuan makan itu, Huang Wen - juga rakan Long - hanya menjamah sedikit daging berkenaan kerana ia “lebih pahit” daripada sepatutnya. Ketiga-tiga mereka pernah mengunjungi restoran berkenaan sebelum ini.- AP

* Sumber

1 Merujuk kepada perkara diatas :

Ateh Nour 5 Januari 2012 pada 9:58 PG  

Sallam,

Ini kes dendam lah nie..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP