GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 2 Januari 2012

Lelaki bedah untuk tambah ketinggian



* Attraction: Thomas Keeper chose to have the controversial surgery


LONDON 1 Jan. - Seorang ejen hartanah dari Kanada yang berumur 36 tahun sanggup membelanjakan 34,000 pound (RM167,259) untuk menjadikannya lebih tinggi bagi mencari jodoh.

Thomas Keeper hanya mempunyai ketinggian kira-kira 175 sentimeter sebelum menjalani pembedahan dua tahun lalu bagi menjadikannya kira-kira lapan sentimeter lebih tinggi.

Selepas menjalani pembedahan itu, dia menemui Maggie, 26, yang mempunyai ketinggian 181 sentimeter di laman web mencari jodoh.

Ketika mereka pertama kali bertemu, dia sudah mencapai ketinggian sama dengan isterinya.
Mereka kini sudah berkahwin dan Maggie baru melahirkan anak pertama mereka beberapa hari sebelum sambutan Krismas baru-baru ini.

"Keadaan yang dialami lelaki pendek amat menyakitkan kerana anda dilayan berbeza. Lihatlah pelakon, Tom Cruise dan Nicolas Sarkozy yang sering dipersenda,'' ujarnya.

Pembedahan itu dilakukan oleh pakar bedah kontroversi, Dr Jean-Marc Guichet, 50, di Marseilles, Perancis.
Guichet berkata, pembedahan itu sebelum ini hanya dilakukan ke atas mereka yang mengalami kecacatan tetapi kini semakin mendapat tempat sebagai pembedahan kosmetik.

"Permintaannya meningkat berkali ganda berbanding 10 tahun lalu. Namun ia bukan untuk semua orang kerana mereka perlu bersedia dari segi fizikal iaitu menguatkan otot di kaki.

"Saya menolak 70 hingga 80 peratus permohonan. Mereka yang menjalani pembedahan ini boleh meningkatkan ketinggian mereka sehingga 15cm ,'' katanya. - AGENSI

* Sumber

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP