GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 28 September 2012

Guru rakam paha dan seluar dalam murid, akui kesalahan

Singapura - Seorang guru di sebuah sekolah di wilayah Timur Singapura, telah mengaku bersalah melanggar nilai kesusilaan, dengan merekam paha, dan celana dalam sejumlah muridnya.

Seow Swee Hong, 39, telah mengakui 10 dari 94 tuduhan yang dialamatkan oleh Kejaksaan Singapura kepadanya. Di depan sidang ia membeberkan telah menggunakantelepon genggamnya untuk mengambil rekaman video celana dalam para korbannyadi sekitar area sekolah, dan di sebuah toko buku populer di wilayah Toa Payoh HDB Hubtahun lalu.

Wakil Jaksa Penuntut UmumLee Zu Zhao membeberkan Seow melakukan perbuatan tindak pidananya pertama kali pada tanggal 25 Juli tahun lalu di sekitar area sekolah,dimana saat itu ia merekam paha atasseorang murid wanita yang sedang berjalanmenaiki tangga.

Ia kemudian juga juga merekam paha tigaorang siswi yang tengah duduk-duduk di kantin sekolah. Tak berhenti disana, ketika ia tengah berada di wilayah Populer di ToaPayoh HDB Hub, ia melihat seorang siswi tengah meringkuk di dekat rak buku. Lee kemudian berlutut dan merekam celana dalam di balik pakaiannya. 


Lee selanjutnya mengikuti gadis itu dan mengambil tiga rekaman dari gadis yang sama. Setelah itu, ia merekam celana dalam siswi lain di sebuah toko buku.

Kuasa Hukum Lee, David Liew,mengatakan kliennya menderitagangguan obsesif kompulsif dan bersediamenerima konseling. (asiaone.com)


* Sumber tribunnews.com

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP