GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 30 Oktober 2012

Gerombolan Perempuan Cantik Pamer Payudara Lalu Mencopet


Imej ilustrasi
Ini sudah menjadi trik dari para perampok di jalanan. Sejumlahhawker atau sebutan untuk tempat jajanan di Singapura dan Malaysia, harus menghadapi sekelompok perempuan Vietnam berwajah cantik yang mencopet pelanggan mereka dengan memperlihatkan dada lalu melarikan diri. Demikian dilansir The Star, Isnin (29/10/2012).
Sebuah insiden terjadi di kedai makan milik Chow Kwai Chet (41). "Perempuan itu tiba-tiba mengangkat bajunya dan memperlihatkan dadanya yang tanpa bra. Ia kemudian berteriak dirinya dicabuli yang membuat suami saya yang hendak mengejarnya lalu mengurungkan niat," katanya.
Sebelumnya, sang suami berusaha menangkap seorang perempuan Vietnam di usia 30-an ketika mencoba mengambil dompetnya. Setelah itu, ia berusaha melepas celana dalamnya. "Meski demikian seorang perempuan lain kemudian menamparnya dan kemudian memaki-maki," kata Chow, dalam konferensi pers dengan Kepala MCA Public Services and Complaints Department, Datuk Seri Michael Chong, pekan lalu, di Kuala Lumpur, Malaysia.
Seorang pemilik kedai makan bernama Leng Chin Huat (46) mengatakan para perempuan ini datang rombongan yang terdiri dari tiga atau empat orang dan sepertinya mereka adalah sindikat. Ia mengaku sempat menangkap tiga perempuan Vietnam itu dan menyerahkannya kepada polisi.
"Meski demikian polisi kemudian melepaskannya karena tidak menemukan barang-barang yang mereka curi. Kepala Asosiasi Pasar Pagi SS2, Khor Choon Seong (27), mengatakan jika para perampok perempuan itu hanya mengambil uang saja dan bukan kartu kredit.
* Sumber tribunnews.com

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP