GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 10 Februari 2013

Aksi Nekad Pasangan Pemuda Ini Dikecam


Foto: Orange

BEIJING - Tindakan nekad sepasang pemuda di China dikritik keras kerana naik di atas bumbung kereta kabel di atas pegununungan. Keduanya melakukan aksi nekad itu di atas tebing gunung sekira 3.000 kaki.

Pasangan ini duduk dengan tenang makan makanan ringan sambil menggantungkan kaki mereka di tepi kereta kabel. Mereka justeru tidak masuk ke dalam kereta kabel tersebut.

"Kita tidak boleh percaya apa yang kita lihat," kata seorang saksi, seperti dikutip Orange, Minggu (10/2/2013)

"Setelah beberapa minit mereka membuka pintu dan naik ke atas bumbung dan duduk di sana sebagai santai seolah-olah mereka telah duduk di tanah. Tetapi ketika mereka sampai di puncak mereka hanya melompat turun dan nampak sangat senang," katanya.

Pihak berkuasa di taman di Jiaozuo, Wilayah Henan, mengecam tindakan kedua pemuda itu. Mereka menilai keduanya justeru mengundang para pemacu adrenalin untuk mengikuti hal sama.

* Sumber okezone.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP