GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 11 Februari 2013

Miley Cyrus Melanggar Peraturan?,kerana Pamer Payudara diGrammy Awards


Miley Cyrus

Acara berprestij Grammy Awards ke-55, diadakan pada Ahad, 10 Februari 2013 di Los Angeles di Staples Center, Minggu, 10 Februari 2013. Sejumlah selebriti wanita mencuri perhatian kerana gaun yang mereka kenakan.

Miley Cyrus sempat menjadi sorotan, ketika sang artis menghadiri pre-Grammy Awards. Cyrus mengenakan pakaian yang memperlihatkan payudaranya.

Seperti dipetik dari Hollywoodlife, Cyrus memakai gaun rancangan Emilio Pucci, dengan model halter gown di Beverly Hilton. Bahagian dadanya memang tertutup, namun bahagian samping gaunnya sangat rendah, sehingga bahagian samping payudaranya terlihat jelas.

Sementara itu, sebelum perhelatan tahunan itu berlangsung, CBS, saluran televisyen yang menayangkan acara berprestij ini, membuat peraturan ketat. Mereka memperingati para artis untuk tidak mempamerkan punggung dan payudara di acara anugerah tersebut.

CBS juga melarang para seleb wanita mahupun tetamu yang hadir, memakai pakaian tembus pandang dan berbelahan dada rendah. Mereka tak mahu terjadi insiden yang memalukan di atas pentas, hanya kerana pakaian artis wanita yang super seksi.

Namun, dengan model pakaian itu, apakah Cyrus melanggar peraturan tersebut? Memang peraturan tersebut, berlaku untuk malam kemuncaknya, Minggu, 10 Februari malam. Tetap saja, gaun Cyrus ramai diperbincangkan. Awam menilai, jika beberapa artis berani mengenakan pakaian seksi di pre Grammy Awards, bukan tidak mungkin, di malam puncak, terdapat selebriti wanita yang memakai gaun seksi.

Dugaan itu benar adanya, Saat sesi karper merah, ternyata banyak seleb wanita yang 'nakal'. Beberapa di antara mereka melanggar peraturan. Bahkan, Jennifer Lopez dengan percaya diri mengenakan pakaian dengan memperlihatkan kaki kanannya.

Pelakon dan penyanyi berdarah Latin ini, mengaku ia tak melanggar peraturan. "Mereka tidak bercakap apa-apa tentang kaki," kata J.Lo protes. "Saya rasa saya seperti wanita baik-baik," ujarnya.Katy Perry juga memakai pakaian yang menonjolkan bahagian dadanya.

Bahkan, ketika di atas pentas, Rihanna mengenakan pakaian seksi, yang bahagian atasnya hanya menutupi bahagian dadanya.

* Sumber us.life.viva.co.id


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP