GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 21 Mac 2013

Pemain Tenis Caroline Wozniacki tampil s3ksi dengan iklan pakaian dalam


Caroline Wozniacki mengejutkan jutaan peminatnya dengan berpose nakal, sungguh nakal saat jadi model pakaian dalam JBS. Ia tampil hanya memakai underwear dan berpose dengan gaya sangat seksi.

Itulah kali pertama pemain Denmark berusia 22 tahun ini tampil dalam pose syur. Sebelumnya ia terkesan sebagai pemain 'baik-baik' yang jarang berani mempamerkan tubuhnya yang atletis.

Dalam klip video iklan hitam putih tersebut, tampak Wozniacki yang hanya mengenakan bra, dan seluar dalam didandani dulu oleh para kru. Dengan latar belakang di bilik mandi, ia bergaya nakal. Seorang kru memancutkan air dulu hingga ia terkesan sedang basah kuyup.

Iklan tersebut seperti ingin mendedahkan jati diri Wozniacki yang sebenarnya. "Inilah saya," katanya di iklan tersebut. "Apa yang saya pakai mencerminkan siapa diri saya sebenarnya."

Klip lantas beralih saat Caro - panggilannya - berbaring mempamerkan tubuhnya yang kencang dan atletis, kemudian bangkit membungkus tubuhnya dengan tuala putih sambil menatap mencabar ke kamera. Adegan lain ia berdiri sambil kedua tangannya memegang pinggang untuk menekankan aspek tubuhnya yang ramping.

"Konsep pakaian saya adalah seksi, dan tahan lama. Itulah mengapa saya memilih dan menyarankan para perempuan aktif yang lain untuk memakai underwear yang sesuai dan selesa, berkualiti, tahan lama, dan juara," ujarnya berpromosi.

"Bagi saya," katanya lagi di klip video tersebut, "Adalah sangat penting untuk berasa selesa, merasa seksi, dan merasa feminin. Rasanya menjadi sangat hebat."

Wozniacki yang sekarang merangkak lagi ke kedudukan sembilan WTA ini, memang lumayan laris menjadi model iklan. Sejak 2009, ia menjadi model untuk kelengkapan tenis Adidas (jersey, dan kasut) dengan rancangan khusus dari Stella McCartney. Ia juga jadi ditaja oleh Compeed, Rolex, Danske Invest, Oriflame, Turkish Airlines, Proactiv, Sony Ericsson, Yonex, dan e-Boks dll.

Sebelumnya, Wozniacki sempat dikhabarkan sedang mengalami krisis dalam hubungan asmaranya dengan McIlroy. Seperti dikutip Tribunnews.com dari Independent, kedua-duanya terlibat pertengkaran setelah sama-sama mengalami pekan yang sukar. McIlroy gagal berprestasi di Honda Classic, sementara Wozniacki tersingkir cepat di Malaysia Terbuka.

Namun berita ini terus dibantah oleh McIlroy. Pemain golf nombor satu dunia itu mendedahkan bahawa hubungannya dengan Wozniacki baik-baik saja. "Saya sudah membaca apa yang telah ditulis. Hanya kerana saya mendapatkan hari yang buruk di lapangan golf dan Caroline menang di Malaysia, itu bukan bermakna kami putus. Itu adalah sukan," kata McIllroy meneutralkan.

Caro sendiri menolak menanggapi isu tersebut. Ia memilih menjawabnya dengan prestasi di lapangan. Awal minggu ini, ia baru saja melangkah ke babak final BNP Paribas Open di mana ia dikalahkan Maria Sharapova 6-2 6-2.

* Sumber tribunnews.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP