GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 4 Julai 2013

Kereta ditelan Bumi

Mobil yang 'tertelan' jalan di Ohio, Amerika Syarikat. (AP)

Ohio - Sebuah lubang besar tiba-tiba menganga diatas jalan di barat laut Ohio. Lubang ini menelan satu kereta yang melintas di atasnya.

Pemandu, terperangkap selama beberapa minit di dalamnya, sebelum pasukan SAR datang dan menyelamatkannya dengan tangga.

Polis Toledo, Sarjan Joe Heffernan, berkata saluran air di bawah jalan yang bocor mungkin telah menyebabkan lubang itu. Lubang dianggarkan sekurang-kurangnya sedalam 10 meter.

Polis mengatakan pemandu, Pamela Knox, tidak cedera dalam kejadian itu. Namun ia dikhabarkan terkejut dan dibawa ke rumah sakit untuk langkah pencegahan.

Heffernan mengatakan Knox melihat kenderaan di depan dia mula menyelinap ke dalam lubang, tapi berjaya keluar. Namun, katanya, ketika ia melintas, lubang itu makin dalam dan seolah menyedutnya. Ia mengaku tak boleh mengelakkan lubang di tengah keretanya dipandu laju.

Petugas menggunakan kren untuk menarik kereta itu dari lubang. Pembaikan jalan segera dilakukan dalam beberapa hari kemudian.

* Sumber tempo.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP