GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 27 Ogos 2013

Garaj yang disediakan untuk lakukan hubungan seks di dalam kereta

Garaj yang disediakan untuk berhubungan seks di dalam kereta.Sebanyak 9 bilik rasmi dibuka pemerintah Swiss yang bertujuan menjaga para pelacur dan pelanggan dalam keadaan aman.

Kondisi salah satu bilik yang disediakan untuk melakukan hubungan seks di Bandar Zurich, Switzerland, Isnin (26/8). Kemudahan ini dibuka sebagai usaha untuk menjaga para pelacur dalam keadaan aman dan memindahkan perdagangan seks di luar bandar Switzerland.



Papan tanda lalu lintas yang menunjukkan lokasi salah satu tempat pelacuran untuk bercinta di dalam kereta di Bandar Zurich, Switzerland, Isnin (26/8).


Seorang pelanggan nantinya perlu membayar cukai di salah satu mesin tiket yang sudah disediakan di dekat bilik bercinta tersebut.


Papan tanda yang menunjukkan aturan yang harus dipatuhi oleh pekerja seks dan pelanggan ketika ingin menggunakan bilik bercinta.


Wartawan media berkumpul ketika mebuat liputan tempat bercinta dalam kereta yang telah dibuka di Bandar Zurich, Switzerland, Isnin (26/8).


Seorang juru kamera dari stesen TV tempatan tengah mengambil gambar salah satu bilik yang digunakan untuk melakukan hubungan seks di Bandar Zurich, Switzerland, Isnin (26/8).


Seorang warga sekitar tengah melihat salah satu bilik yang digunakan sebagai tempat bercinta di dalam kereta di Bandar Zurich, Switzerland, Isnin (26/8).


Sebuah kereta tampak akan memasuki bilik yang digunakan untuk bercinta di Bandar Zurich, Switzerland, Isnin (26/8).

Sumber merdeka.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP