GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 19 Ogos 2013

VIDEO: Jalan yang paling Rosak dalam Dunia

Jalan rosak di negara kita sudah jadi pemandangan biasa. Tapi rupanya itu belum seberapa dibanding jalan rosak di suatu tempat di Rusia.

Dilansir Autoevolution, Isnin 19 Ogos 2013, jalan ini mungkin adalah salah satu jalan paling teruk di era moden.

Berdasarkan video yang dirakam seorang pengendara, memaparkan lapisan aspal yang kelihatan pecah terbelah sepanjang jalan di tengah luar bandar. Kerosakan itu sangat parah, nampaknya kekuatan alam mengalahkan kekuatan lapisan aspal tersebut.

Dilaporkan jalan itu sebelumnya tenggelam banjir cukup lama, sehingga menghancurkan lapisan aspal yang memang tidak memenuhi standard. Kerajaan tempatan hingga saat ini sama sekali belum melakukan pembaikan.

Sejumlah penunggang yang tadinya ingin melaluinya pun memilih memutar arah daripada jalan tersebut merosakkan kenderaannya. Salah satunya pemandu kereta mewah S-Class.

Lantas apakah ini layak menyandang predikat jalan paling rosak di dunia? Atau mungkin ada jalan dengan keadaan yang lebih buruk di sekitar tempat tinggal anda.

Sumber

1 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP