GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 2 September 2013

9 Gambar,Valeria Lukyanova Gadis Barbie Dolls kini jadi ahli bina badan yang Sasa

Valeria Lukyanova

Masih ingat Valeria Lukyanova, seorang gadis muda yang melakukan pembedahan plastik demi mendapatkan wajah dan tubuh seperti watak animasi (kartun dalam komik Jepun). Mungkin tidak boleh dibandingkan, tapi Geografi Viktorovna Vins, atau Julia Vins (17) memiliki wajah Comel yang membuat anda akan terkejut.

Gadis kelahiran Rusia ini mendadak terkenal di beberapa laman web dalam talian kerana wajahnya yang comel dan badannya yang sasar. mempunyai tubuh sasa kerana ia merupakan ahli bina badan.

Dpetik laman Odditycentral, Sabtu (31/8/2013), ketika ini para atlet muda dari Engels, Rusia seperti berlumba ingin memiliki wajah boneka tapi mempunyai lengan besar dan otot-otot kaki untuk membuat lelaki malu.

Dalam satu temu bual dengan peminat bina badan, Julia mengatakan bahawa ia pada mulanya tidak berniat menjadi ahli bina badan profesional. Apalagi di tahun pertama, ia melatih otot-ototnya tanpa mengikuti program latihan yang jelas, tapi akhirnya ia memutuskan untuk ikut bimbingan.

"Saya pun memutuskan untuk mengikuti latihan di gym sekolah dan kelas khusus dalam powerlifting dan angkat besi. Dan bulan September ini, saya menjadualkan untuk ikut pertandingan powerlifting rasmi pertamanya, pada bulan September," jelasnya.

Walaupun ia mempunyai peminat, Julia mengaku ada orang-orang yang sangat tidak menyukai pilihannya dengan alasan tubuhnya menjadi rosak.

"Akhir-akhir ini saya telah berusaha untuk mengabaikan komen seperti itu. Tapi saya sering sebal kalau ada orang lain cuba untuk memaksakan pendapatnya," ungkapnya.

Julia berharap, orang-orang boleh menghormati pilihannya, atau cukup bilang tidak setuju. Tapi jangan cuba mencemarkan nama baik seseorang jika ada wanita yang ingin mengikuti impian.

Beruntung rakan-rakannya sangat menyokong, dan beberapa rakannya malah mengikuti gayanya dan bergabung di gym.

Sumber













1 Merujuk kepada perkara diatas :

NC 2 September 2013 pada 12:20 PTG  

yaii...kalau lah aku buat mcm ni..eerr..tak dpt bayangkan...hohoho

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP