GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 29 September 2013

Madonna Peluk Sean Pean (Bekas Suami) Selepas 24 Tahun Tidak Bertemu

Madonna dan Sean bertemu buat pertama kali selepas bercerai 24 tahun lalu
PENYANYI Madonna dan bekas suaminya, pelakon Sean Penn saling berpelukan semasa bertemu pada majlis Secret Project Revolution yang diadakan di New York minggu lalu.
Daily Mail melaporkan, Madonna yang tiba-tiba terlihat kelibat Sean berlari mendapatkan lelaki itu dan memeluknya di hadapan semua tetamu termasuk ratusan jurugambar yang membuat liputan majlis tersebut.
"Dia seperti tidak dapat menahan dirinya selepas terlihat kelibat Sean pada majlis itu dan terus meluru mendapat lelaki berkenaan," kata sumber.
Madonna dan Sean turut menghabiskan masa untuk berbual dan mereka kelihatan gembira dapat bertemu di antara satu sama lain selepas 24 tahun bercerai.
Bagaimanapun pertemuan bekas suami isteri itu sekadar pertemuan dengan dua teman yang sudah bertahun-tahun tidak bertemu.
Selain Madonna dan Sean majlis itu turut dihadiri oleh ramai selebriti seperti Lindsay Lohan dan Anderson Cooper dan dihoskan oleh Steven Klein.
Sumber mStar Online

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP