GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 25 Oktober 2013

Seks Oral di Kantin Sekolah, Dua Pelajar Dihukum

Woodstock - Ada- ada saja kelakuan remaja tanggung di Sekolah Menengah Etowah di Woodstock, Georgia. Saat jam rehat tiba , dengan beraninya mereka melakukan seks oral di kantin sekolah tersebut.

"Seorang siswi diduga melakukan ini dengan teman laki -lakinya ketika makan tengahari ," kata Barbara Jacoby , jurucakap sekolah, seperti dilansir laman Huffington Post , Selasa , 22 Oktober 2013. "Teman laki -laki yang lain menuturkan, awalnya itu hanyalah sebuah lelucon . Namun tak disangka , siswi itu meladeni dan langsung melakukannya , " cerita Barbara lagi .

Semula, siswi yang tak disebutkan namanya itu dicabar untuk melakukan seks oral kepada salah satu pelajar laki -laki . Kumpulan pelajar laki -laki mengolok- oloknya . Mereka mengatakan bahawa siswi ini tak akan berani. Tentu saja, semua ini adalah candaan .

Namun yang terjadi justru sebaliknya. Siswi itu langsung melakukannya. Sebanyak enam pelajar lain membentengi agar tindakan itu tidak kelihatan pelajar lain dan guru- guru. Mereka juga terkumpul banyak beg dan buku untuk menutupinya.

Menurut cerita Barbara , aksi ini dirakam oleh dua pelajar lain. Namun mereka sudah menghapuskan rakaman itu kerana takut akan berurusan dengan undang-undang. Jadi tidak ada barang bukti atas kes ini. Meskipun demikian , seorang pelajar yang tidak mau disebutkan identitinya memberikan kesaksian bahawa rakaman ini sudah dihantar ke banyak orang.

Atas tindakan ini , kedua remaja tanggung tersebut harus menghadapi dakwaan kerana melakukan keji awam.

Sumber tempo.co


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP