GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 21 Oktober 2013

Tangan tersangkut dalam Lubang Jamban kerana Cincin perkahwinan jatuh

Zhang (Foto: Rex)

FUJIAN - Nasib sial dialami seorang lelaki di Bandar Quanzhou, China. Tangannya tersangkut di toilet kita cuba mengambil cincin kawinnya yang terjatuh.

Seperti dilansir Metro, Sabtu (19/10/2013), lelaki yang diketahui bernama Zhang ini terpaksa memanggil memadam kebakaran untuk mendapatkan bantuan. Petugas pun berjaya melepaskan tangan Zhang dari tandas.

Kejadian hilangnya cincin kawin Zhang bermula ketika dirinya melepaskan cincinnya untuk mandi. Namun, belum lama berselang cincin tersebut hilang dan dia berusaha mencarinya.

Zhang sempat dibantu temannya saat tangannya tersepit. Usaha mereka tidak berhasil sehingga mereka pun memanggil petugas pemadam kebakaran.

Walaupun berjaya menyelamatkan tangannya, Zhang tetap kehilangan cincin kawinnya. Dia pun bimbang akan dimarahi oleh isterinya.

Sumber okezone.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP