GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 4 November 2013

Bahana Kekasih buas

imej google
Kota Kinabalu: Seorang wanita bukan saja dicekik dan ditampar teman lelakinya malah kereta miliknya turut dilarikan dalam kejadian di Jalan UMS dekat sini, semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 9.30 pagi, mangsa Siti Hayang Yusuf, 34, yang mengalami calar dan luka di badan diselamatkan orang awam sebelum dihantar ke Balai Polis Alamesra dekat sini, untuk membuat laporan polis.
Menceritakan kejadian itu, Siti Hayang dikatakan dalam perjalanan ke tempat kerjanya di Kompleks Karamunsing di sini.
“Ketika kejadian, saya sedang memandu kereta jenis Perodua Myvi menuju ke tempat kerja di Kompleks Karamunsing, di sini dan saya menyedari diekori seorang lelaki dengan menggunakan sebuah motosikal.
“Selepas itu, saya memberhentikan kenderaan di tepi kiri bahu jalan dan keluar daripada kenderaan. Tiba-tiba, dia (kekasih) mencekik leher dan menampar muka saya sebelum menolak dan melarikan kenderaan saya,” katanya di sini.
Menurutnya, dia kemudian meminta tolong sebelum seorang pemandu membawanya ke Balai Polis Alamesra untuk membuat laporan.
“Saya tidak tahu apa sebab dia bertindak sedemikian. Sebelum kejadian itu, memang ada berlaku pertengkaran. “Tapi, tidak tahu pula dia (suspek) bertindak sedemikian. Malah, beg tangan mengandung telefon bimbit, wang tunai dan dokumen penting turut dilarikan,” katanya ketika ditemui di Balai Polis Alamesra dekat sini, semalam.
Dalam pada itu, kereta Perodua Myvi milik mangsa ditemui di kawasan parkir di Dewan Undangan Negeri (DUN) Likas di sini, oleh orang awam sebelum melaporkan perkara itu kepada pihak polis.
Difahamkan, mangsa kini menerima rawatan di Hospital Queen Elizabeth (HQE) dan dilaporkan berada dalam keadaan stabil. Teman lelaki mangsa dipercayai warga Pakistan.
Sementara itu, Pemangku Ketua Polis Daerah Deputi Superintendan Peter Umbuas ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan pihaknya sudah menerima laporan polis yang dibuat oleh mangsa berkenaan.
“Kes berkenaan kini disiasat dan usaha mengesan suspek kini sedang giat dijalankan,” katanya.
Menurut beliau kejadian awal dipercayai berpunca daripada salah faham antara mangsa dan teman lelakinya.
Sumber myMetro

1 Merujuk kepada perkara diatas :

Tanpa Nama ,  5 November 2013 pada 2:31 PG  

Proses ic lambat siap, kesabaran menunggu ada hadnya

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP