GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 5 November 2013

Justin Bieber kantoi kunjungi rumah pelacuran

Justin Bieber
Rio: Penyanyi popular Justin Bieber dilihat cuba menyelinap keluar dari ‘rumah pelacuran’ Centaurus di Brazil Jumaat lalu berselimutkan kain putih dengan bantuan pengawalnya yang membungkusnya.
Laporan mendakwa remaja berusia 19 tahun itu kemudian masuk ke tempat duduk belakang sebuah kereta yang menunggu bersama dua wanita dari kelab berkenaan.
Menurut sumber dalaman, Bieber menyangka dirinya tetamu di sebuah kelab peribadi.
Satu laman web melaporkan Centaurus disenaraikan sebagai rumah pelacuran ‘keempat terhebat’ di dunia sambil menambah ‘$210 boleh membeli 40 minit bersama mana-mana gadis pilihan anda’.
Walaupun penyanyi kontroversi itu disorok dalam selimut, sebahagian daripada tatu pada pergelangan tangannya dapat dilihat dengan jelas.
Bieber yang kini berada di Brazil untuk beberapa persembahan juga dilaporkan dihalau dari hotel mewah Copacabana Palace di Rio Selatan. Bagaimanapun, sumber mendakwa dia meninggalkan hotel itu secara sukarela selepas untuk mengelak masalah keselamatan akibat peminatnya yang menyerbu bangunan terbabit.
Ini bukan kali pertama Bieber terbabit kontroversi. Dua minggu lalu dia dilihat menayangkan sejumlah wang yang banyak di sebuah kelab eksotik di Texas. 
- Agensi


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP