GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 4 November 2013

Lakukan Oral Seks dalam Kapal Terbang,pasangan didenda

lustrasi pesawat. Fodors.com
Las Vegas - Mantan penjual anggur dan pembantu salon didenda masing- masing US $ 250 kerana melakukan seks oral di depan penumpang lain pada penerbangan Allegiant Air . Keduanya terbang dari Medford, Oregon, ke Las Vegas .

Christopher Martin , 44 tahun , dan Jessica Stroble , 33 tahun , masing- masing mengaku bersalah di Mahkamah Daerah Las Vegas untuk tindak pelanggaran perilaku tidak tertib pada hari Khamis. Menurut Oregon Mail Tribune , keduanya melakukan perbuataan tidak bermoral itu pada 21 Jun .

Menurut surat pernyataan FBI , penumpang dalam penerbangan Air Allegiant melihat Martin mendedahkan kemaluannya serta dua kali Stroble melakukan seks oral dan tindakan tak senonoh lain. Mereka tetap melakukan perbuatannya kendati telah mendapat peringatan dari pramugari.

Pengakuan pramugari, keduanya diingatkan pada saat pembagian makanan dan minuman semasa penerbangan . Namun kemudian, keduanya mengulangi tindakannya sebelum pesawat mendarat .

Salah satu penumpang mengeluh kepada pegawai bahawa dia terganggu dengan gelagat keduanya. "Ini bukan pendidikan seks yang ingin saya berikan kepada anak -anak remaja saya, " ujarnya.

Keduanya ditahan oleh polis Las Vegas selepas pesawat mendarat .

Sumber tempo.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP