GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 27 Disember 2013

Dapatkan Kucupan bernilai RM1,800

imej
Kuala Lumpur: Gara-gara mencium rakan serumah kekasihnya, seorang pelajar dijatuhi hukuman penjara sehari dan denda RM1,800 selepas mengaku bersalah di Mahkamah Majistret di sini, semalam.
Majistret Erry Shahriman Nor Aripin menjatuhkan hukuman itu terhadap Syed Hassan Lal Gilani, 24, seorang warga Pakistan, yang mengaku bersalah mencabul kehormatan mangsa dengan mencium pipi wanita berusia 24 tahun itu. 
Tertuduh didakwa melakukan perbuatan itu di sebuah rumah di Taman Desa, Jalan Klang Lama, di sini pada jam 10.55 pagi, 30 Ogos lalu. 

Bagi perbuatan itu, tertuduh didakwa mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum 10 tahun atau dengan denda atau sebatan jika sabit kesalahan.
Berdasarkan fakta kes, mangsa ketika itu duduk di sofa apabila tertuduh yang berjalan menuju ke bilik kekasihnya, berpatah balik ke arah mangsa dan memegang kepala mangsa dengan kedua-dua tangannya serta cuba mencium bibirnya.
Mangsa berjaya mengelaknya, bagaimanapun terkena di pipinya.
Sumber myMetro

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP