GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 8 Disember 2013

Rakam aksi seks ketika bertugas

imej

Uppsala: Seorang anggota polis di timur Sweden dikenakan tindakan disiplin termasuk potong gaji selepas didapati membuat rakaman aksi seks sambil berpakaian seragam rasmi lewat tahun lalu. 

Anggota keselamatan itu membuat rakaman ketika dalam waktu kerja di sebuah bilik tukar pakaian polis di sini, November lalu. 


Dia kemudian menghantar pita video 'panas' itu kepada seorang rakan yang baru dikenali tetapi tidak pernah bertemu serta hanya hanya bertukar mesej teks. 

Bagaimanapun, lelaki yang menerima pita videonya dilaporkan tidak suka dengan perbuatan rakannya itu dan menghantar pita rakaman berkenaan kepada Lembaga Disiplin polis untuk tindakan selanjutnya. 

Jejas keyakinan awam 

Selepas menontonnya, anggota disiplin memutuskan bahawa anggota polis berkenaan dianggap seperti mencabul penerima mesejnya dan 'melanggar kewibawaan seksual penerimanya.' 


Anggota lembaga berkenaan juga menekankan, peri laku anggota polis berkenaan boleh menjejaskan keyakinan orang awam terhadap pasukan keselamatan, lebih-lebih dia melakukannya ketika berpakaian seragam lengkap. 

Sebagai hukuman, anggota disiplin polis itu memotong gaji lima hari anggota polis itu selain memberi amaran supaya tidak mengulanginya. 

Sementara itu, menurut laporan di London, lain pula yang berlaku apabila empat wanita menuduh seorang anggota polis cuba menggoda mereka ketika melakukan siasatan.


 - AGENSI


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP