GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 2 Januari 2014

7 perkara ini membuat Wanita Merasa Lebih Seksi

Perempuan mana yang tidak tersipu ketika dipuji seksi oleh pasangan atau suami mereka , kerana pada dasarnya perempuan senang dibilang cantik dan seksi .

Kapan terakhir kali anda merasa seksi dalam kulit anda sendiri ? Tak ingat ? Tak masalah , berikut kami persembahkan tujuh perkara yang akan menumbuhkan unsur sensual dalam diri anda sebagai seorang perempuan moden yang percaya diri .

1 . pakaian Shapewear
Daripada terus - terusan mengenakan daster , ada baiknya sesekali merasakan sensasi material sutera yang lembut dan sensual melalui koleksi pakaian yang menggoda . Tidak perlu memilih yang menerawang dan telus , paling tidak mampu mencetak lekuk tubuh anda agar kelihatan seksi . Agar gambaran maksimum , kunci harus percaya diri , jangan khawatirkan masalah berat badan atau selulit .

2 . Kasut hak tinggi
Sekalipun anda bukan jenis perempuan yang gemar memakai kasut hak tinggi , namun sebagai perempuan , sekurang-kurangnya anda perlu memilikinya , walau hanya satu pasang . Kerana layaknya sebuah pelaburan , kasut hak tinggi akan menjadi " penyelamat " postur tubuh agar kelihatan semakin menarik . Di samping itu , kasut jenis ini ampuh dalam mendedahkan kaki sehingga kelihatan lebih jenjang dan seksi .

3 . Pakaian dalam berwarna merah
Warna merah serupa dengan segala sesuatu yang mencerminkan sesuatu yang seksi dan " nakal " . Jadi , apabila anda sedang ingin kelihatan seksi , maka warna merah adalah pilihan yang tepat untuk merealisasikannya . Lain masa anda sedang ingin memberikan pengalaman bercinta yang lain untuk suami , kenakanlah bra warna merah untuk mengepam rasa percaya diri anda .

4 . Lipstik merah menyala
Lipstik merah menyala boleh menyampaikan keinginan anda yang sedang ingin menjadi pusat perhatian , serta mengedepankan unsur keberanian , keindahan , dan kepercayaan diri anda . Jangan selalu bermain " selamat " pada riasan wajah anda , kenakan sesuatu yang tak pernah anda kenakan sebelumnya . Seperti yang pernah diungkapkan oleh Gnwyneth Paltrow " Kecantikan bagi saya adalah mengenai hal - hal yang selesa di kulit anda sendiri . Selain itu , kecantikan itu adalah pulasan lipstik merah menyala di bibir . "

5 . Memanjakan diri dengan mandi buih
Bagi perempuan , mandi bukan hanya sekadar membersihkan tubuh , tapi juga sebagai ritual memanjakan diri sendiri selepas aktiviti harian yang mendera stamina . Terkadang berendam dalam kehangat air berbuih dapat membuat perempuan merasa seksi , apalagi jika ditemani dengan segelas white wine dan buku atau majalah kegemaran .

6 . Little black dress
Perempuan dan little black dress mempunyai hubungan yang karib dan telah terbina semenjak lama . Hanya dengan satu helai pakaian hitam , perempuan akan merasa lebih langsing , misteri dan penuh pesona . Tidak percaya ? Cuba saja sendiri !

7 . minyak wangi
Cari aroma yang benar - benar mencerminkan keperibadian anda , wangian yang khas akan menjadi identiti diri anda , sehingga dapat membuat orang selalu teringat dengan anda hanya dengan menghirup aroma tersebut , walaupun anda tak ada di sisinya .

Sumber kompas.com


1 Merujuk kepada perkara diatas :

Tempat Ping Blog 3 Januari 2014 pada 1:49 PG  

untuk suami dapat pahala.. untuk teman sejagat dapat bala.. sengsara..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP