GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 23 Februari 2014

8 GAMBAR,AHLI BINA BADAN PALING TUA

Sam ' Sonny ' Bryant Junior

GEORGIA - Seorang lelaki berusia 70 tahun asal Amerika Syarikat ( AS ) , ini masih berprofesi menjadi seorang ahli bina badan . Sam ' Sonny ' Bryant Junior mula menjadi ahli bina badan sejak usianya 44 tahun .

" Banyak orang yang menanyakan kepada saya , kapan saya akan bersara . Saya mengatakan kepada mereka kalau saya tidak akan bersara sebagai ahli bina badan , " ujar Sonny , seperti dikutip Oddity Central , Kamis ( 20/2/2014 ) .

Lelaki yang telah menjadi seorang ahli bina badan selama 27 tahun ini mula menyukai profesion ini ketika dia sedang mengalami masalah pada perkahwinannya . Saat itu dia hanya pergi ke gym untuk menghilangkan stress dan hanya dalam masa 11 bulan dia berjaya membentuk tubuhnya menjadi berotot .

Sonny memulakan kerjayanya sebagai ahli bina badan dengan mengikuti pertandingan di Georgia , AS . Meski usianya saat ini sudah tua Sonny masih semangat untuk tetap melakukan latihan fizikal agar tubuhnya tetap bugar .

" Usia hanya ada dalam fikiran . Orang - orang mempunyai salah faham bahawa usia boleh membuat anda tua . Saya menyedari hanya fikiran yang membuat anda tua . Usia hanyalah angka , " ungkap Sonny .

Sonny ingin orang - orang mengenali dirinya sebagai seorang ahli bina badan yang boleh dijadikan teladan bagi mereka yang muda .








Sumber



1 Merujuk kepada perkara diatas :

Cik Salju 23 Februari 2014 pada 6:37 PTG  

Assalamualaikum,

maaf, i nak tumpang beritahu & perlu beritahu tentang sebuah posting yang hot & juga info yang amat penting bagi kita semua umat islam di negara ini.

Tolong klik & baca di sini->http://anjungrakyat.blogspot.com/2014/01/cinta-lanang-gabrul-final-conclusion.html

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP