GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 10 Mac 2014

HANEZ SURAYA NEKAD BUAT LAPORAN POLIS KEPADA AKAUN FACEBOOK (FP) KAMI SOKONG LIYANA MANAN

Rentetan daripada kisah kontroversi pelakon, Hanez Suraya, 29, bercinta dengan Romie Razin Adilha, 34, yang masih bergelar suami orang, sebuah akaun Facebook (FB) diberi nama Kami Sokong Liyana Manan diwujudkan sejak beberapa hari lalu.

Akaun yang kian mendapat perhatian ramai itu bukan sekadar menjadi medan perdebatan mereka yang menyokong isteri Romie, Nur Liyana Abdul Manan, 29, malah ia turut memaparkan foto percutian Hanez bersama kekasihnya dan rakan di Bangkok, serta beberapa lagi gambar pasangan berkenaan. 


Memang menyedari kewujudan laman sosial terbabit, pelakoan yang dikenali menerusi watak jahat dalam drama Love You Mr Arrogant itu bagaimanapun enggan menyesakkan mindanya.

BH



1 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP