GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 20 Mei 2014

Kecelakaan Seks Aneh, Vibrator Tersangkut dan masih bergetar dalam dubur

Sinar x-ray dari vibrator yang terperangkap di perut ( Foto : Huffington Post )

FRESNO - Seorang jururawat yang pernah bekerja di bilik kecemasan sebuah Hospital Fresno , Amerika Syarikat ( AS ) , menceritakan pengalaman uniknya ketika menangani pesakit . Pengalaman itu termasuk merawat pesakit dengan kes kemalangan akibat seks .

Seperti diberitakan Huffington Post , Isnin ( 19/5/2014 ) , Stevey Paus , menjadi jemputan dalam sebuah acara TV tempatan TLC yang membincangkan mengenai pengalaman seks yang unik .

Pada acara yang berjudul " Sex Sent Me To The ER " ini Paus mengatakan bahawa dirinya sering menangani pesakit yang melakukan kesalahan dalam melakukan seks . Sehingga , menyebabkan mereka harus dikejarkan ke Hospital .

Paus menceritakan kalau dirinya pernah menangani seorang pesakit yang datang ke bilik kecemasan , kerana sang suami mengaku merasakan sakit di perutnya . Setelah diperiksa menggunakan sinar x-ray , ternyata ditemukan sebuah vibrator yang masih bergetar di dalam usus besarnya .

" Hal ini sangat mengejutkan , kami melihat sebuah benda berukuran besar bersarang di usus besar . Saya pertama kali mencari hal ini , kerana vibrator itu masih bergetar di dalam ususnya , " kata Paus pada acara tersebut .

Menurut Paus ,pesakit yang tidak disebutkan namanya ini ingin melakukan pengembaraan yang lain hubungan seks dengan menggunakan alat bantu seks tersebut . Namun , mereka melakukan diluar kawalan sehingga vibrator itu masuk ke dalam usus besar sang suami .

Selepas melakukan beberapa jam pembedahan , akhirnya doktor mampu mengambil vibrator yang masih bergerak di dalam usus besar tersebut .

tribunnews.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP