GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 11 Jun 2014

LARANGAN MAHASISWA MELAKUKAN ONANI DI ASRAMA ?

Stiker berisi larangan vandalisme, merokok, dan masturbasi di sebuah asrama mahasiswa di Malaysia. {TheMalayMailOnline.com)

Kuala Lumpur - Beberapa hari ini beredar di laman jejaring sosial mengenai larangan bagi mahasiswa berasmara di sebuah perguruan tinggi di Malaysia untuk melakukan masturbasi. Larangan onani itu dikuatkuasakan di Universiti Teknologi Mara 's (UiTM).

Beriringan dengan beredarnya isu itu, beredar pula foto mengenai pelekat yang menegaskan larangan itu. Pelekat itu disebut-sebut disebar di tiap bilik di asrama pelajar. "Dilarang melakukan kerosakan, dilarang merokok, dilarang beronani. Awas! Anda sedang diperhatikan, "tulis pelekat itu.

Namun hari ini, seorang pegawai Kolej Perindu UiTM membantah bahawa pihaknya melarang mahasiswa melakukan masturbasi. Juru bicara Jabatan Kemahasiswaan dan Alumni UiTM mengatakan kepada The Malay Mail bahawa pelekat itu hoax. Ia menduga ada mahasiswa iseng yang sengaja membuatnya.

"Kami tidak pernah mengeluarkan larangan seperti itu," kata pegawai yang tidak mahu disebutkan namanya. Ketika ditanya sama ada ini bermakna bahawa pelajar dibenarkan untuk masturbasi, dia menjawab, "Larangan itu adalah palsu."

Dia berkata UiTM baru menyedari adanya pelekat itu ketika seorang pegawai yang bertanggung jawab atas pendaftaran mahasiswa menemuinya beberapa waktu lalu. "Kami telah melaporkan perkara itu kepada polis," tuturnya.

Masturbasi dianggap dilarang oleh sebahagian ulama Islam. Namun beberapa ulama berpandangan bahawa itu dibenarkan ketika dapat mencegah zina atau seks di luar nikah.

Sumber tempo.co

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP