GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 15 Julai 2014

BERSELFIE TAK KENA TEMPAT

LELAKI (berjambang) yang sempat merakam ‘selfie’ menyertai larian lembu di Pamplona, Sepanyol, baru-baru ini.
Pamplona, Sepanyol: Ketika dikejar puluhan lembu jantan, berhenti semata-mata mahu mengambil ‘selfie’ mungkin perbuatan yang tidak masuk akal malah berbahaya.
Bagaimanapun, seorang lelaki seolah-olah tidak mempedulikan bahaya di belakangnya apabila sempat mengambil gambarnya dalam jarak terlalu dekat dengan haiwan berkenaan ketika pesta larian lembu, baru-baru ini.
Menurut sumber, lelaki terbabit dipercayai mengambil gambar itu ketika bahagian terakhir hari kelima larian lembu di Pamplona, Jumaat lalu.

Menurut jurucakap polis, lelaki berjambang itu kini diburu polis Sepanyol dan boleh didenda sehingga £2,400 (RM13,072) kerana melanggar undang-undang tempatan yang melarang perbuatan seperti itu ketika menyertai larian berkenaan.
Gambar itu disiarkan di laman media sosial dan lelaki berkenaan diselar sebagai ‘bodoh’ kerana tindakannya itu turut mampu membahayakan peserta lain. 
- Agensi

1 Merujuk kepada perkara diatas :

✿INA AINAA✿ 16 Julai 2014 pada 2:16 PG  

Sanggup bahayakan diri tu. Haiishhhh

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP