GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 18 Julai 2014

VIDEO,SELAMBA WANITA INI BERBOGEL SAMBIL MEMBELI BELAH


KRAKOW - Sebuah video mengenai seorang perempuan bugil yang sedang membeli sandwich di sebuah kedai di Poland menghebohkan dunia maya. Perempuan yang tidak diketahui identitinya tersebut dengan santai berjalan tanpa busana di dalam kedai yang sedang ramai pengunjung. 

Dalam video itu memperlihatkan perempuan berambut pendek ini sedang beratur di juruwang untuk membayar minuman dan sandwich yang dia beli di sebuah kedai di bandar Krakow, Poland. 

Kejadian yang sempat menghebohkan para pelanggan dan kakitangan yang ada di dalam kedai itu didokumentasikan oleh Cezar Zawadzki melalui telefon bimbitnya. Tidak hanya mengambil momen tersebut Cezar juga menyebar video uniknya ke internet. 

"Saya masuk ke kedai untuk memberi tahu kakitangan di sana. Saya fikir perempuan itu mengalami gangguan kejiwaan. Tetapi saya salah, dia datang untuk membeli sesuatu dan membayar di kasir. Jadi, saya merakam dengan telefon bimbit, "ujar Zawadzki, seperti dikutip dari Mirror, Kamis (17/7/2014). 

"Perempuan itu kelihatan sihat dan tidak kelihatan sedang mabuk atau berada di bawah pengaruh ubat-ubatan. Dia hanya berdiri dengan sabar menunggu dalam barisan untuk dilayani minumannya dan sandwich, "tambahnya.

1 Merujuk kepada perkara diatas :

XUMNO 18 Julai 2014 pada 10:21 PTG  

Wonder where she place her purse?

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP