GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 10 Ogos 2014

Lelaki ini Ajak 200 Wanita Lakukan Hubungan SEKS

Lelaki ini Ajak 200 Wanita Lakukan Hubungan SEKS

CALIFORNIA - Seorang lelaki asal Amerika Syarikat (AS) bernama Brian nekad mengajak sejumlah wanita untuk melakukan hubungan intim dengannya. Hal ini dia lakukan hanya untuk mengetahui respon yang akan diterimanya. 

Brian cuba mengambil cuti selama dua Minggu ke wilayah Eropah yakni di Bandar Amsterdam, Belanda dan Paris, Perancis. Briam pun mengajak setiap wanita yang dia temui satu persatu untuk melakukan hubungan intim. 

Aksi yang dilakukan ini pun menarik perhatian. Dia pun mendapat reaksi penolakan dari 200 wanita yang dijumpainya. 

"Ada cukup pelbagai reaksi dari para wanita itu seperti, shock, ketidak tertarikan, jijik, dan bahkan memberikan sanjungan," tutur Brian, seperti dikutip Miror, Rabu (6/8/2014). 

"Sebahagian besar orang yang saya ajak berbicara telah bertindak balas positif, dalam erti bahawa mereka tidak tersinggung dan benar-benar menganggap hal ini lucu," tambahnya. 

Aksi ini bukanlah pertama kalinya dilakukan. Pada Julai 2014 seorang wanita juga melakukan aksi yang sama dengan Brian. Wanita itu secara rawak memilih dari 200 lelaki untuk melakukan hubungan intim dengannya. 

Hal yang mengejutkan dari eksperimen wanita itu adalah 50 peratus lelaki menerima ajakannya

Okezone.com


1 Merujuk kepada perkara diatas :

lemonping 10 Ogos 2014 pada 9:02 PTG  

kalau kat sini, makan kaki la jawap nya

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP