GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 19 September 2014

WANITA PUNYAI 3 PAYUDARA


Jasmine Tridevil. (Foto: Twitter)

SEORANG wanita bernama Jasmine Tridevil, mempunyai keadaan fizikal yang unik. Pasalnya wanita cantik ini mempunyai tiga buah payudara. 

Seperti diberitakan I Am Bored, Jumat (19/9/2014), Jasmine telah menghabiskan wang sebanyak USD20 ribu untuk melakukan operasi plastik penambahan payudaranya. 

Aksi unik wanita ini bertujuan untuk boleh tampil di acara reality show dan menarik perhatian ilusionis asal Amerika Syarikat (AS), Chris Angel. 

Tingkah Jasmine ini membuatnya menjadi perbincangan hangat di beberapa media online. Banyak orang yang mempersoalkan sebab doktor yang mengoperasinya mau melakukannya. 

Sementara itu, beberapa orang lain mempersoalkan kesahihan foto yang disebar ke internet. Mereka menganggap foto tersebut adalah hasil editan dan dia hanya mencari perhatian banyak orang.

Okezone.com

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP