GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 1 November 2014

TEMBAK DENGAN PAYUDARA


Polis di Jerman melancarkan gerakan memburu seorang wanita berbadan gempal yang mencuri di sebuah farmasi selepas menyembur pekerja dengan susu badannya.

Menurut polis, wanita berkenaan menyembur susu ke arah kakitangan untuk mengalihkan perhatian mereka supaya dia boleh mencuri duit dari mesin juruwang.

Wanita itu yang digelar polis ‘Penyembur Susu’ dikatakan membeli pam susu berharga 20 euro (RM82) dari farmasi berkenaan di Darmstadt dan membayar dengan wang not 200 euro (RM827).

“Ketika juruwang menyerahkan wang baki 180 euro (RM744), wanita itu menyelak blausnya, mengangkat payudara kanannya dan menyembur susu ke arah muka kakitangan itu,” kata jurucakap polis Ferdinand Derigs.

Dia kemudian beralih ke juruwang kedua dan menghalakan payu daranya ke muka mangsa sebelum memancutkan susunya sekali lagi.

“Pekerja dan pelanggan dalam farmasi itu tergamam kerana tidak pernah berdepan dengan tindakan seperti itu.

“Si Penyembur Susu yang berusia antara 35 dan 40 tahun melakukan serangan itu Isnin lalu,” kata Derigs.

Pekerja menceritakan bagaimana dia ‘menekan dengan kuat payudaranya untuk menyemburkan banyak susu pada muka mereka.

Polis berkata, selepas serangan itu, wanita berkenaan berpura-pura terkejut, keluar dari farmasi berkenaan dengan payudaranya masih terkeluar dari blausnya.

Pekerja kemudian mendapati wang sebanyak 100 euro hilang dari mesin juruwang.

“Dia sengaja mencetuskan kekeliruan untuk mencuri. Ini jenayah paling luar biasa. Kami belum pernah berdepan dengan kes seperti ini,” kata Derigs.

Sumber



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP