GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 1 April 2011

Skandal dan Seksi ( Senyum di pagi hari jumaat )


Lokasi sewaktu perjalanan kerumah jiran mereka yang sedang membuat persiapan kenduri doa selamat anak cemerlang SPM..

'' Dunia dipenuhi dengan segala macam skandal ''..kata Kak Zakiah

'' Skandal?..kenapa Akak kata begitu ''..tanya Rozita..

'' ye lah.. macam macam ..Skandal vvip..skandal artis artis dan skandal suami suami ''..kata Kak Zakiah..

'' Menyokong kata kata Akak..begitu juga dengan artis artis wanita yang hendak cepat menempa nama..pakai mencolok mata ..seksi sana sini ''..kata Rozita..

'' Kau tak takut ke Zita.. bimbang abang Lock kau tu ada Skandal ''..tanya Kak Zakiah

'' Tidak lah Kak..tengok saya pakai ni baju kurung ketat.. nak nampak keseksian..agar abang Lock tidak mudah beralih arah ''..kata Rozita

'' Oh patut lah..dari tadi dah akak nak tegur..kita hendak tolong orang majlis kenduri doa selamat.. yang kau pakai baju kurung ketat ni tak kena gaya lah ''..kata Kak Zakiah..

Dan Rozita terus pulang semula ke rumah..

*** Jom roti Canai..



Read more...

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP