GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 19 Oktober 2009

Hari ini hari Isnin

Hari ini hari isnin.. ..lemoh jer nak pergi kerja..mungkin kawan banyak makan muruku..

Teringat kawan dengan satu Falsampah " SEMANGAT YANG LEMAH LEBIH MISKIN DARI POKET YANG KOSONG TAPI KALAU POKET SELALU KOSONG AKAN BERTAMBAH LEMAH LAH SEMANGAT ''..

20 Merujuk kepada perkara diatas :

Finaz 19 Oktober 2009 9:56 PG  

Falsampah?? hahaha
Tapi mmg lah hari Isnin rasa camtu.. bukan Kawan jer org lain pun sama gak.. no worries ok..

Fadh 19 Oktober 2009 9:56 PG  

huh dalam makna falsampah tue...kena sgt pada golongan makan gaji mcm kita nie kuikuikui

endiem 19 Oktober 2009 10:13 PG  

semangat koi ada kat poket..

jai@jezz 19 Oktober 2009 10:20 PG  

hehehehe.. betui betui... poket kosong ni... semangat pon makin lomah longlai.. =P

Webmaster@Echam 19 Oktober 2009 11:40 PG  

Semangat koi dah lama LUNYAIIIIII!!!!!

lipislady 19 Oktober 2009 11:41 PG  

Pokek keh selalu koyok...

relevan 19 Oktober 2009 11:57 PG  

* Salam Finaz..Falsampah..yer2
Selamat mejengah ke relevansokmo yak..

* Salam Fadh..yer sangat..

* Salam endiem..bile poket rabak cepat2 tampal..

* Salam Jezz..nanti Jezz siasat yerk..ket ANGKASA..

* Salam Echam..moh kita ngecop sawit nak?..

* Salam lipis lady..poket koyok takper..cepat cepat tampal..tapi kalu hati yang koyok...

Saliza 19 Oktober 2009 12:24 PTG  

Maka kesimpulannya poket kena penuh selalu supaya semangat tak lemah, tak gitu?

Mcm mana nak bagi poket penuh sokmo tu? Hmmmm...

relevan 19 Oktober 2009 12:48 PTG  

* Betul agok nye cikgu..nak bagi penuh poket kena lah bersemangat selalu agar ia tak lemah..

Asma 19 Oktober 2009 12:54 PTG  

Salam,
Nak bersemangat poket kena penuh,
nak poket penuh kena bersemangat,
2x5 = 5x2

miji 19 Oktober 2009 1:12 PTG  

baik ler falsampah ko tu... aku nak tiru ler

✖sLap mE pLz!™✖ 19 Oktober 2009 1:36 PTG  

btol2.. cara la uncle..
poket kosng, smgt xde, perut pon kempis tol x??hahak..

Cikgu Jang .. 19 Oktober 2009 7:22 PTG  

Mengkalar hari isnin je lemoh takpe...jng tiap2 hari lemoh...popalih awok...........hehehe

seroja jingga 19 Oktober 2009 7:35 PTG  

aku pun kekembungan makn maruku ari ni

hai 19 Oktober 2009 8:54 PTG  

pakai seluar yang x de poket ..jadi x perlu pikir tentang poket yang kosong!!

sI tEDI 19 Oktober 2009 11:17 PTG  

penuhkan poket agar semangat tidak lemah :)

maiyah 19 Oktober 2009 11:36 PTG  

mmg kalo bab keje kekadang akan liat gitu, tapi kejap je ye tak :)

abu muaz 20 Oktober 2009 5:30 PG  

poket kosong bisa melemahkan segala-galanya.

relevan 20 Oktober 2009 7:57 PG  

* Wslm Asma..he he 2x5 juge..

* Orait miji..peace the pirates

* Salam cikgu Faiz..biar2..

* tol ar slap me plz..tp ramai orang sukar mau kempiskan perot..

* Salam cikgu Hj Jang..hari senin je cikgu..hari lain ok..

* Makan muruku boley kembung ka Seroja Jingga?..

* Betui Hai..maka tak payah lagi nak raba2 poket..

* Kena berkobar kobar semangat tu Tedi..

* Salam Maiyah..betul2..

* Salam en Abu muaz..hakikat..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP