GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 20 Oktober 2009

16 September

16 September diisytiharkan cuti umum..bertujuan mengajak rakyat mengingati sejarah penubuhan Malaysia.. kata PM

Kawan menyokong penuh kerana bertambah lagi sehari elaun kerja lebih masa kawan..Syarikat terpaksa membayar 3 x gaji pada hari tersebut..Syukur dengan pertambahan rezeki..

18 Merujuk kepada perkara diatas :

sI tEDI 20 Oktober 2009 9:42 PG  

yup! aku juga sokong. bertambh satu hari lagi cuti. kekekekeke

jai@jezz 20 Oktober 2009 9:48 PG  

oyeee....!!!!!!! bertambah lagi 1 cuti... yuhuuu... !!!

lipislady 20 Oktober 2009 9:56 PG  

Sallam, ada sikit untung laaa,,,yek

abu muaz 20 Oktober 2009 10:00 PG  

syukur, syukur, pada illahi. Gaji 3x pada 16 sept tu bolehlah buat belanja kawan-kawan makan patin buah.

Asma 20 Oktober 2009 10:27 PG  

Sallam, Alhamdulillah, nampak gayanya poket yang koyak dah terjahit..hehehe, mesti semangat bekerja kembali berkobar2.

miji 20 Oktober 2009 11:43 PG  

jgn luper blanjer aku mkn dah ler relevan ooiii...

zetty 20 Oktober 2009 12:44 PTG  

yahoooo....cuti....
hehehe....

Finaz 20 Oktober 2009 6:36 PTG  

cuti mmg sentiasa best..!!

Cikgu Jang .. 20 Oktober 2009 8:03 PTG  

tu bodek rakyat le tu....hehehehe

relevan 21 Oktober 2009 9:17 PG  

* Sokong siTedi..

* Suka ko Jezz yeer..

* Wslm Lipis Lady..nanti nok ke Kola Lepih mkn ket bus stand..

* Cikgu dapat cuti je Mimie..

* Wslm Asma..hmmm..

* Orait je en Abu Muaz..

* Peace to pirates Miji..

* Yeahoo0oo..ye Zety..

* Makin banyok cuti yak endiem..

* Orait Finaz..

* Sokong juge cikgu Hj Jang.. :)

semutapi 21 Oktober 2009 11:07 PG  

Sabar..sabar..kena tunggu tahun depan ..

:)

relevan 21 Oktober 2009 12:42 PTG  

** tahun depan lambat lagi..ishk2..

Webmaster@Echam 21 Oktober 2009 12:48 PTG  

kawan pun suka sebab bertambahlah hari untuk kawan memancing.. hehehhe

Fadh 21 Oktober 2009 3:42 PTG  

mcm pernoh dengor ure-ure nak jadikan 16 sept sebagai hari cuti...tapi sape yek yg mula2 bg cadangan te?

langkasuke 22 Oktober 2009 2:30 PG  

sini deepavali pun cuti.. cume gaji jela tak dpt..

haih..

relevan 22 Oktober 2009 11:40 PG  

* Mancing jer aok yak Echam..

* Ntoh lah Fadh sapa yang mula..

* Kat Mesir ada sambut deepavali juge ke nasri..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP