GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 21 Oktober 2009

Pay 0ff

Ikut hati mau tukar jer dengan yang baru..tapi kena tanggung hutang 9 tahun lagi.. yang ini pun ok lagi..bermula 20hb Sept 2002 menanggung hutang hinggalah 20hb Okt 2009 maka langsai lah..hati teringin juga dengan yang baru..tapi buat masa ini kawan tak berapa larat lagi...


Kelihatan en Amirul tersengih gumbira kerana berjaya membawa kereta ini merentasi kebun..

Usia baru 7 tahun tak banyak kerenah lagi..banyak dah berjasa kepada yang empunya..tu yang terasa sayang untuk dilepaskan.. ''Aok jangan nak mengada ngada nak tuko kereta baru..nanti makin tak kehala aok te..ingat seket aok te dah tua..pakai hok ni pun dah jenuh dibawoknye''..tiba tiba Akak mencelah...


20 Merujuk kepada perkara diatas :

Teratak Murniku 21 Oktober 2009 11:12 PG  

Assalamualaikum,
en, relevan, saya punya tua setaun, tapi setakat ni saya tak terniat lagi nak berubah hati, apa lagi nak memadukan dia...

✖sLap mE pLz!™✖ 21 Oktober 2009 11:17 PG  

waa~ tuka nk mini cooper sy r uncle.. hehe.. tgong la 20taon ag utang hahahk..

pB 21 Oktober 2009 11:18 PG  

salam


bebas hutang , hati senang

Finaz 21 Oktober 2009 11:34 PG  

Salam TuanRumah. Bagi saya kalo boleh jgn buat utang keta lagi. Depreciation cepat sgt. Tak berbaloi. TAPI..kalo dah mmg blh beli cash belilah tanpa rasa ragu2.

miji 21 Oktober 2009 11:35 PG  

hehehe kalau mampu boleh jer, tapi baik jimat, menyimpan utk hari tua (oppsss tercakap ko tua plak)...

jai@jezz 21 Oktober 2009 11:46 PG  

hahahaha betui tu apa yang dikata oleh si akak.. =P

endiem 21 Oktober 2009 12:05 PTG  

Tok sah tukarlah yang itu. tapi kala pasang satu lah molek jugak ?

hai 21 Oktober 2009 12:21 PTG  

walaupun lama,mesti byk sentimental valuenya....hehehe....

relevan 21 Oktober 2009 12:35 PTG  

* Wslm Asma..ermm..aku tak mau jika aku dimadu..

* Sori slap me plz..uncle tak muat nak naik mini cooper.. he he..

* Wslm pB..betul2..tapi hutang lain masih ada..termasuk hutang puasa..

* Wslm Finaz..beli cash kete sorong boleh sajer..

* Alahai miji..tua seket jer dari Kapt Jack Sparrow..

* Akak selalu mcm tu Jezz..

* Betul endiem..pasang lagi satu baru punya pun boleh..he he..

* Banyak kenangan pahit dan manis bersama dia..sama sama naik Bkt Genting..

Webmaster@Echam 21 Oktober 2009 12:47 PTG  

Abg Syed,
Kita pakat beli kereta lembu jelah. Senang nak parking.... hehhehe

relevan 21 Oktober 2009 1:08 PTG  

Betul juge tu Echam..tapi parking kene bayor jugak?..

abu muaz 21 Oktober 2009 1:08 PTG  

kereta lama roadtaxnya mahal kini. kereta lembu freeeeeeee...

sI tEDI 21 Oktober 2009 1:22 PTG  

dah abes bayar da.. aduhai.. lepas satu tanggungan...

Fadh 21 Oktober 2009 3:40 PTG  

he he he sabor rodong...jgn ikutkan hati...koi dulu beli kete tahun 2000...nanggung hutang sampai 2004...dan 2 tahun xbyar hutang kete...2007 tanggung hutang plak lagi...ada 7 thn lagi weh...

zetty 21 Oktober 2009 4:52 PTG  

wahh leh bersuka suki laa..kurang 1 hutang...hutang2 laen dah langsai ke???..hehehe

Saliza 21 Oktober 2009 6:29 PTG  

Encik Relevan,
Wah, bestnya dah lepas satu beban.
Mulai bln depan duit aok berlebih la sikit ye dok? Nok buat apa dengan duit ter?

Cikgu Jang .. 21 Oktober 2009 8:15 PTG  

mengkalar mampu pakai keta baru, apalah salohnya.....kata org ter bior merasa..

langkasuke 22 Oktober 2009 2:28 PG  

merajuk kete tu klu tahu..

relevan 22 Oktober 2009 9:06 PG  

* Salam en Abu Muaz..Lembu tiap tahun kene korban..

* Betul Tedi..selesai fasa 1 hutang...

* tu lah cikgu Fadh..rasa nak jer ni..sabor2

* Uihs hutang lain ada manyak lagi Zetty..

* Salam cikgu Saliza..
Bajet lebih nak nok bagi akak je..pandai lah akak he he..

* Caya cikgu Hj Jang..yang baru jadi pilihan yang lama dibuang jangan..

* Tu lah nasri..duk mikir ni..kene buh rim spot 23 inci agok nya..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP