GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 22 Oktober 2009

Suami curang harus disebat

Ini kisah dari bandar Seri Begawan Brunei..memetik sebuah berita daripada sebuah akhbar ternama di Malaysia..

Kebanyakan rakyat Brunei mahukan suami yang curang dikenakan sebatan,menurut tinjauan terbaru dinegara majoriti penduduk islam ini..

Tinjauan oleh laman web brudirect ( www.brudirect.com ) mendapati 76 peratus daripada responden berpendapat suami yang mempunyai hubungan sulit disebat..sementara hanya 55 peratus berpendapat kaum isteri juga perlu dikenakan hukuman yang sama..

'' Dan kawan mula mengambil langkah berhati hati..langkah yang pertama ialah handphone agar ia tidak terlalu terdedah kepada akak ''...aiyaaaaaaaaa :)

15 Merujuk kepada perkara diatas :

jai@jezz 22 Oktober 2009 9:48 PG  

hahahaha... setuju.... biler la malaysia nk buat camtu.. =P

LIPISLADY 22 Oktober 2009 10:47 PG  

Salam,
Setuju 100% suami atau isteri yang curang perlu di sebat, tapi kala ikut hukum sebeno, kena rejam sampai mati ...taket wehhh....

Tanpa Nama ,  22 Oktober 2009 11:16 PG  

Elok juge idea orang Brunei ni..

relevan 22 Oktober 2009 11:43 PG  

* Kawan pun setuju gak Jezz..

* Suami suami lebih banyak dari isteri isteri yang curang sekarang ni..nanti aok kawen tau lah Lipis lady.. he he

* Tanpa nama elok sangat..

Finaz Tukang Buat Website 22 Oktober 2009 12:51 PTG  

'' Dan kawan mula mengambil langkah berhati hati..langkah yang pertama ialah handphone agar ia tidak terlalu terdedah kepada akak ''...aiyaaaaaaaaa :)

hahahaha...kak cepat check enpon nih...hehhehe

lalink7 22 Oktober 2009 1:04 PTG  

alhamdulilahh...
sy stuju..
hehehe

relevan 22 Oktober 2009 3:11 PTG  

* Finazz..ala he he..

* Lalink7 pun setuju?..adess2..

Fadh 22 Oktober 2009 3:31 PTG  

huh...koi kabor ke akok!

seroja jingga 22 Oktober 2009 4:51 PTG  

zaman milenium..
tak bleh nak kata ape..
lakim pmpuan suami isteri same..dua2 curang..

tepuk dada tanye tanye selera

a kl citizen 22 Oktober 2009 6:57 PTG  

assalammualaikum

beli handphone lagi dua...

Cikgu Jang .. 22 Oktober 2009 7:26 PTG  

koi tok setuju langsung....mengkalar la alasan suami curang ter disebabkan bini che gone gayanya.....

zai 22 Oktober 2009 8:02 PTG  

kalau zai kat tempat siti rodziyah tu..teringin gak nak sebat punggung relevan ni...eeiiii...boleh tahan juga relevan ni yer..asyik nampak kat pucuk muda jer ni.. hehehe

relevan 22 Oktober 2009 8:26 PTG  

* Jangan Fadh..spoting beb spoting..

* Salam Seroja Jingga..
Tepuk dada tanya selera..jgn melara..

* Kawan sokong a Kl Citizen..satu letak ket pejabat..satu lagi hendpon letak celah kain sarong..

* Jadi dua2 bercurangan cikgu Hj..

* Adoi Zai..adeshh2..

Fatt Chin Choy 23 Oktober 2009 5:51 PG  

kenapa perempuan kena sebat sikit plak nak sokong yer?

relevan 23 Oktober 2009 6:55 PG  

* A'ah laa a''fat..jika sama2 mencurang sama2 kene sebat.. :)

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP