GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 30 November 2009

Menghidup leSen memandu

Sedor tak sedor rupanya lesen memandu kawan dah mati pada hari ini..maka kena lah menghidupnya..

Terus Kawan kepejabat Pos..Orang sikit punya ramai..macam macam bau ada..hamis pun ada..Kaunter ada 6.. yang betul betul aktif hanya 2 kaunter saja..amik nomber ..lama juga lah kawan menunggu tapi tak kisoh boleh mencuci mata..sebab jarak kerusi menunggu terlalu hampir dengan kaunter..sesiapa yang sedang berurusan dihadapan kaunter boleh capai dek tangan jika kita duduk di kerusi paling depan..

Ralit juga kawan nengok jika ada awek awek yang sedang berurusan..Heh heh!

20 Merujuk kepada perkara diatas :

endiem 30 November 2009 4:02 PTG  

aok hidup lesen memandu untuk 3 tahun sekali tak payah ulang alik ke pejabat pos.

sI tEDI 30 November 2009 4:02 PTG  

he he he.. aku hari tu dah 2 bulan lebih baru pasan.. ekekekke

Finaz 30 November 2009 5:13 PTG  

ohoho...ralit nengok aweks... nanti kena sakit mata baru tau! hehe..

rEd 30 November 2009 5:16 PTG  

hadoii dok tgk aweks lak...tau kt akak naya je

relevan 30 November 2009 5:23 PTG  

* Badget selalu karai lah endiem..hehe!

* Nasib ko lah Tedi..rod block selalu kat depan sekolah ko tu..tak penah kena tahan ke?..

* Ahahaha! finaz..ralit dengan aweks selalu menyakinkan..

* Akak selalu out station Reds..

abu muaz 30 November 2009 6:46 PTG  

relaxlah kalau tak ditahan oleh jpj atau abang polis bawaklah kereta kemana anda suka..... tak apa tak ada lesen pun.

Redz da Tsar 30 November 2009 7:44 PTG  

Biase kalu keh gi pejabat pos, keh amik nombor dulu.. agak-agak 29 orang lagi, keh ngeteh ket tepi pejabat pos tue dulu sambil layan surat khabar atau majalah-majalah berat... Rasa-rasa dah dekat masuk la balik...

YASSIN 30 November 2009 8:01 PTG  

Kawan teramat sedih mekala bercerita ke pejabat Pos Jerantut nei...azab ngat gayanya...dlm satu masa x lebih 2 kaunter ae..pun bergitu kawan penoh ternampak tertulis di situ [LESEN ANJING BOLEH DIHIDUP DISINI] maruuuu....

maiyah 30 November 2009 9:30 PTG  

yey.. yey.. sy tak yah pakai lesen pong hehee.. bleh drift lagik kat jlnraya muahaha!!

Fadh 30 November 2009 9:53 PTG  

aok xmintok duit ngan aboh aok ke ? hahaha

Lina 30 November 2009 10:21 PTG  

en relevan buat keje 2 dalam 1 yer hehehe

Hashim Zabidi 30 November 2009 10:31 PTG  

Kawan geli hati het dengor citer deme ni. Memanglah doh ramai begitu macam-macam bau ada, bau hamis bau rabu. Ndak pula bau gas dari mereka membontot ke barisan depan tu. Besor
tongnya banyaklah gas yg kuar, ha ha ha...

Saliza 30 November 2009 10:35 PTG  

Rasanya kat mana2 pejabat pos pun gitu la situasinya..
Kaunter banyak tapi yang beroperasinya sikit sgt..

Cikgu Jang .. 1 Disember 2009 12:33 PG  

tengok takpe bang...jgn sentuh...nanti dicas mencabul...popalih aok. 10 thn dalam jel

LIPISLADY 1 Disember 2009 10:49 PG  

Assalamualaikum, oppsss..lesen keh dah berapa bulan tak idup yek...nasib baik aok timbulkan isu ini weh en relevan, kejak lagi keh nok meluchai ke pejabat pos lah... idup lesen....

relevan 1 Disember 2009 10:50 PG  

* Tak kena tak apa..bila kena baru ada apa apa rasa..hehe en Abu Muaz..

* Moh red da tsar..mgetea lagi kat belakang pejabat pos te..

* Lesen memburu rusa je tak ada lagi kat pejabat pos te en yassin..

* Sikit lagi mungkin kene guna lesen kereta kau tu Maiyah..

* Mintak ngan aboh bila duit minyak tak ader..nak pulak bila time meninbang..@ Fadh

* Ye Lina..kita kene berlaku adil..

* Ha ha ha pak Hashim..dilarang membontot..

* Begitulah cikgu Saliza..dah tu petugas kaunter selalu pula keluar masuk masuk keluar..ntah buat apa tak tau..

* Tengok saja cikgu tak boleh pegang..

Teratak Murniku 1 Disember 2009 12:51 PTG  

Assalamualaikum,
Mana2 pejabat pos pun macam tu lah, tak cukup kaki tangan agaknya...emm..sabar ajalah...

relevan 1 Disember 2009 2:30 PTG  

* Wsalam LipisLady ..kiranye berblog ini saling ingat mengingatilah kita yak..

* Wsalam Asma..sedikit pekerja disektor koporat ini boleh menjimatkan kos..tu yang kakitangan tak pernah cukup..

Webmaster@Echam 2 Disember 2009 5:49 PTG  

Sambil menyelam minum air nampak.... hahahah

kelopak ungu 3 Disember 2009 7:22 PG  

Setuju dengan Echam..menyelam sambil minum air..saya pun selalu gak kepejabat pos orang jeling jeling..nyampah

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP