GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 13 November 2009

Sejuk

Kenapalah kawan hari ini sejuk sangat..menjak dari rumah masuk dalam kereta sejuk..rool coll sejuk..masuk pejabat sejuk..pergi minum kat warung belakang pejabat pos pun sejuk..lepas tu beli paper..baca dalam kereta pun sejuk..

** '' Lor patut lah pun rupa rupanye hari ini kawan pakai baju sejuk..''

18 Merujuk kepada perkara diatas :

Finaz 13 November 2009 11:27 PG  

pergi tukar baju skrg..kang demam.. (oleh saya yg prihatin hehe)

Lina 13 November 2009 12:02 PTG  

aduhh sabo je lar en relevan nih patutlar asik sejuk je yer rupanye pakai baju sejuk

Fatt Chin Choy 13 November 2009 12:26 PTG  

haha
bukan panas ker pakai baju tu

zetty 13 November 2009 12:43 PTG  

klu pkai baju panas plak..pe jd??..hehhee

sI tEDI 13 November 2009 2:20 PTG  

ekekekkeke..

lain kali pakai baju panas!

Fadh 13 November 2009 3:06 PTG  

ah aok nie...ande ajek akei nye malas nak gie keje he heh e

Webmaster@Echam 13 November 2009 3:47 PTG  

Lohhhh.. gitu pulok... Errrr. abestu aok berada dimana skrg??? Opis ke kopitiam dangdut???

imHepPie 13 November 2009 3:47 PTG  

pakai baju hujan rasa ujan jela spanjang masa eh

LIPISLADY 13 November 2009 4:05 PTG  

Assalamualaikum,

Hehehehe...keh ingat ke aok pakai baju basoh, rupanya baju sejok..patutlah sejok..

pakcik kordi 13 November 2009 4:37 PTG  

demam yak?koi gitu jugek..huhu/...blk pada kl dmm trus weh...

YASSIN 13 November 2009 6:31 PTG  

Mekala gitu usoh pakai baju hehehe...badan x merana

maiyah 13 November 2009 10:35 PTG  

ingt salji nak turun.. mana ok sejuk ke panas :)

hai 13 November 2009 11:33 PTG  

ke aok baru je beli baju tu..sampai lupa nak tanggal..hehehe...

Cikgu Jang .. 14 November 2009 12:53 PG  

baju sejuk takpe, jgn pakai bedak sejuk pegi keja...kacau...

Hashim Zabidi 14 November 2009 12:59 PG  

Sejuk matnya, gamoknya ada makna. Ntah ntah belum kena, he he he...

mazru 14 November 2009 4:23 PG  

hahaha..baju yg sejuk,aok patutnye panas

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP