GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 14 November 2009

Hari ini hujan lagi

'' Esok lusa tulat jika hujan lagi maka tiadalah hasil kome ''..kopon subsidi beras belum dapat lagi..nasib kome bila tiba musim pejor nilah gayanya.. luahan seorang penoreh getah yang aktif..

'' Orang suruh beringat berjimat masa sebelum musim pejor dulu tak ndok ''..sekarang rasakan lah kesesakan yang melanda ''..kata sekeriti guard dengan penuh bergaya walaupun bergaji hanya cuma RM450 setelah ditolak EPF..

** Cerita kebetulan antara yang bekerja sendiri dan makan gaji..

15 Merujuk kepada perkara diatas :

Finaz 14 November 2009 11:00 PG  

ni kalo P Ramlee dia akan "isk..isk..COBAANNNNN..............."

LIPISLADY 14 November 2009 11:02 PG  

Assalamualaikum, En Relevan, orang motong getoh ni bila rega getoh melambong dulu bukan main lagi deme, patutnya masa tuh deme beli mas jee, sebab mas ni reganya semakin naik, kala musim pejo buleh jual mas tuh, tapi jangan gadailah yekk..takut bunga dia cepat beranok..hehehe

sI tEDI 14 November 2009 11:06 PG  

pejor tu hujan ek??

melaka pun hujan!

pakcik kordi 14 November 2009 11:12 PG  

hari ni tk ujn plok yak?mksud koi,tk lebat....ok la ni..kain byk di jemuran.....pejor yaks!!!

izman 14 November 2009 12:02 PTG  

itulah beza kerja sendiri dan makan gaji. tapi time harge getah naik, makan beso deme.

Cikgu Jang .. 14 November 2009 1:37 PTG  

pesan kat dema tu, pi beli jaring, tangkap ikan....dpt duit tambahan..

relevan 14 November 2009 3:15 PTG  

* Cobaaan 2 Finaz..

* Wslm Lipis Lady..ye sangat kata aok te..

* ye Tedi..pejor tu musim tengkujuh..

* Gabriel aok tak sejuk ke Pak cik Kordi?..

* bagi para penoreh kena lah beringat2 berjimat cermat..makan gaji tiap bulan dapat dan kene beringat2 dan berjimat cermat juge ..kan Izman..

* Ada yang suka melingkor je kat rumoh..guana yak cikgu Jang...

YASSIN 14 November 2009 3:34 PTG  

Kala nok mudoh kobor kedema..kita rasa dah susoh keknya ada lagi org lain hok susah pada kita...kawan ttp simpati..sebab kawan tahu erti susah ini.sebab kawan pun susah juge.

maiyah 14 November 2009 4:00 PTG  

st pin nk mntak kupon :D

abu muaz 14 November 2009 4:52 PTG  

musim hujan ni bukan getah je tak boleh motong nak kelaut pun susah. Ombak besar... banyak dapur yg tak berasap.

Fadh 14 November 2009 5:24 PTG  

putaran hidup mmg mcm tue...selagi hidup selagi tue laa turun naik...tp walau apa pun, kite kene beringat sentiasa...hidup hanya sementara...akhirat sana yang kekal abadi.

a kl citizen 14 November 2009 8:11 PTG  

assalammualaikum

langit tak selalunya cerah...
hujan insyaallah akan berhenti juga...

zetty 14 November 2009 11:56 PTG  

berjimat-berjimat...pesanan dr penaja...harap maklum...

mazru 15 November 2009 4:07 PG  

mule musim pejor..tak lama sok meluruh pulok..gitu la kite yak

relevan 16 November 2009 9:15 PG  

* Sama2 susoh en Yassin..sama2 senang..pernoh tempoh susah senang..bkn senang nak senang..

* kupon SUBUR Maiyah..

* Dapur susah nak berasap en Abu Muaz..sebab ramai yang makan dekat restoran maupun benteng..

* Peringatan ikhlas tu cikgu Fadh..kita hambaNya..

* Wslm cikgu aKL Citizen..InsyaAllah..

* Erm Zetty..penaja selalu amik kesempatan..

* Mazru.. Time meluruh kena masuk membaja atau pun meracun..pas tu sembang2 kat kedai kopi..heh heh..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP