GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 16 Disember 2009

Anak Teruna


** Siapa kata peniaga peniaga begini tidak kaya raya..jika terserempak dengan beliau ini boleh lah bertanya berapa income beliau dalam 1 bulan..**

24 Merujuk kepada perkara diatas :

Idi 16 Disember 2009 12:26 PTG  

Pok sedare kawan menege gini la kat Dungun. Boleh pakai Alphard! Aok oghang jgn terkejut...

relevan 16 Disember 2009 2:09 PTG  

* Betul ngat kata aok tu Idi..

endiem 16 Disember 2009 2:45 PTG  

Rezeki ada di mana mana..

YASSIN SULAIMAN 16 Disember 2009 2:49 PTG  

Doh ker dah nikoh anak teruna nei hehehe...gambor aok curi mana nei En syed?

~AmyLiana8886~ 16 Disember 2009 3:17 PTG  

kadang org gini lagi bayk pitis dr org pakai smart kemeja tp duit dlm bank zero ork..hehe

hai 16 Disember 2009 3:58 PTG  

dengan membuka beberapa cawangan di beberapa tempat yg strategik..mereka boleh bergelar jutawan..jgn x caya!!

maiyah 16 Disember 2009 4:00 PTG  

mmg kaya pe.. sy baru sejjes ngan abg sy nk mntak dia tlg caro org sbb sy nk jual soya heeee :D

relevan 16 Disember 2009 4:28 PTG  

* Asal rajin berusaha yak endiem...

* Ha ha en Yassin..kawan rase aok kenal budok ni..

* Huh Amy..hati2 dengan orang yang pakai smart..ntah2 kaki pokai..

* Kawan percaya Hai..

* Tu lah Maiyah...buka gerai burger pun ok..

Preciousht 16 Disember 2009 5:01 PTG  

Modal kecil untung besar. Sapa yg kata tak kaya?

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ 16 Disember 2009 5:16 PTG  

wahahaaa~
tyer dia nak amik pekerja tak?
aku memerlukan part time job

Webmaster@Echam 16 Disember 2009 5:31 PTG  

Abg syed,
Kalo pasni kompeni kawan ni tutup kawan nak meniaga camtu kat Jerantut.

RMY-Abelitokjoro 16 Disember 2009 5:33 PTG  

awok kira la relevan kalau sahari bersih dapat rm100.. kalau sebulan rm3000. kalau setahun rm36000.. kalau 10 tahun.. berapa...? kalau sejuta tahun... moh dapat anak teruna tu.. juta..juta..juta...

relevan 16 Disember 2009 5:34 PTG  

* Selamat datang Preciosnt ke relevansokmo..

* Nanti Ayu..tak boleh rasanye..sebab dia ni gatal sikit..nanti juling bijik mata dia tengok Ayu..Wahahaha!

Redz da Tsar 16 Disember 2009 5:53 PTG  

Berniaga 9/10 punca rezeki... hehe...

Kalau betul caranye, buleh ngat kaye... Kaye harta dan kaye jiwa dan kaye budi~

Fadh 16 Disember 2009 6:47 PTG  

kita selalu menilai seseorang dari segi rupa, pakaian dan pekerjaan...mmg berniaga banyak duit...

pakcik kordi 16 Disember 2009 7:48 PTG  

tau tkpek!klh org mkn gaji beb!

Cikgu Jang .. 16 Disember 2009 7:49 PTG  

moh kite niaga jugak...gone gamoknya?

sI tEDI 16 Disember 2009 9:46 PTG  

punca rezeki banyak dari berniaga

a kl citizen 16 Disember 2009 10:33 PTG  

assalammualaikum

rezeki masing2...

peminta sedekah pun ramai yang kaya kan..

hans 17 Disember 2009 12:42 PG  

jual air tu kaya kut
modal air,ais dgn perasa jer

eeeda 17 Disember 2009 11:31 PG  

Sy percaya klu berniaga nie untung... sebab punca rezeki 9 tu drpd berniaga...

LIPISLADY 17 Disember 2009 12:03 PTG  

Assalamualaikum, Kalau pandai mengawal perbelanjaan, meniaga macam ni lebih untung...

abu muaz 17 Disember 2009 2:38 PTG  

geng-geng ni adalah jutawan senyap.

Mazru Majid 21 Disember 2009 4:11 PG  

rm3000 senang senang dak...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP