GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 8 Februari 2010

Terer

Al kiSah tiga orang rodong menceritakan kehebatan bapa masing masing dalam ketahanan menyelam didalam air..

Rodong 1 : Wo0o...kau tau bapa aku boleh menyelam tanpa Gas selama 45 minit..

Rodong 2 : Tak terer lagi...Ayah aku 1 jam menyelam kat dalam lubuk pulak tu..

Rodong 3 : Kalau macam tu Bapa korang tiada lah seterer mana pun..sebab Abah aku menyelam dari tahun 1976 dulu hingga sekarang belum timbul timbul lagi..

*** .......

19 Merujuk kepada perkara diatas :

endiem 8 Februari 2010 4:51 PTG  

dia kawin baru dalam air tu kot?

relevan 8 Februari 2010 5:00 PTG  

* Baler..baru dia endiem..boleh beranak pinak dalam air..

Akuanakpahang 8 Februari 2010 5:14 PTG  

Rodong nombor 3 tu sedih tapi dia buat lawak juge hehehe...sebab dia pun nak tunjuk sama kehebatan ayah dia...

sI tEDI 8 Februari 2010 6:47 PTG  

sob sob sob.

die sedar ke bapa die dah x de..

piewahid 8 Februari 2010 8:37 PTG  

koi nyelam sokmo keknyer xleh kerap ngat, sakit badan...

redNing 8 Februari 2010 9:43 PTG  

semua xnak mengalah tu..
kesimpulannya semua hampehh

RMY-Abelitokjoro 8 Februari 2010 11:23 PTG  

salm... ada satu masa dulu.. masa tu abeli bujang lagi tahun tu sekitar 90an.. kat kanival lipis.. ada pertandingan menyelam.. jadi peserta tu berpegang pada panchang kayu.. ada satu perserta tu bila wisel tiup terus menyelam pada panchang kayu.. tu dah 30 minit.. semua perseta lain timbul.. yg dia sorang tak timbul-timbul.. hadiah pertama rm1000. dapat kat isteri dia.. dia nya jumpa tersangkut bawah rakit.. besok paginya... abeli tengok sendiri tu...

imHepPie 8 Februari 2010 11:55 PTG  

kesian...ckp budus kang mrh haha

kelompen 9 Februari 2010 12:02 PG  

tak daye nyelam weh
celik mata pedih
tutup mata tak nampok
iskkk
banyok kenangan masa berondan
di sg pahang tepi tebing

Ah Fatt 9 Februari 2010 1:41 PG  

haha
apa ilmu bapa rodong 3 ya

relevan 9 Februari 2010 7:07 PG  

* Terer yang paling terer bapa budak n0.3 tu en Yassin..

* Budak sengal bendul agaknye tu Tedi..

* Terlebih senGal tu cikgu..

* Aok nyelam kepah ke en Pie?..

* He he Amy..

Finaz 9 Februari 2010 10:53 PG  

isk..isk... kesiannya kat ayah rodong no3 sebab dpt anak sengal hehe..

relevan 9 Februari 2010 11:22 PG  

* Ha ha red..

* Salam Abeli..kawan rasa kawan pernah ndengor citer aok ni..

* Hai Mimie..wcb..bz ye..

* Ha ha Maiyah..

* Aok kaki nyelam kelompen..lapus senalor..

* Hanya ilmu Alam je Ahfatt..

* Sian kat anak dia tu Finaz..dah lah sengal masih tak faham faham..

relevan 9 Februari 2010 2:27 PTG  

* Memang terer..seterer terer..

Mazru Majid 10 Februari 2010 3:38 PG  

hahaha..telan dek boyer dah te

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP